![]() |
|
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
Tror også dette er en "330NG", men nytt nummer i serien er nok mer strategisk overfor nye kunder enn nytt produkt.
Men hvorfor bygger man ikke et billigere longhaul fly med plass til opptil 180-220 seter? Nå som både 300 757 og etterhvert 767 forsvinner så trengs vel det?
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
United endrer ordre fra 35 A350-1000 til 45 A350-900 | Someone | Flyforum | 0 | 06-09-2017 14:29 |
Første A350 på amerikansk register | LN-MOW | Bilder & foto | 7 | 15-08-2017 03:48 |
Første A350 begynner å ta form | LN-SEK | Flyforum | 0 | 20-04-2012 01:33 |
A350 første del er nå produsert! Bilde | LN-AFG | Flyforum | 1 | 04-12-2009 21:18 |
Nye (data)bilder av A350 | Desk pilot | Flyforum | 5 | 21-12-2006 20:59 |