![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
Join Date: Oct 2004
Location: Barteland
Posts: 4,569
|
![]()
PM avsendt ........
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
Join Date: Mar 2007
Posts: 12
|
![]()
Var på BAe sin hovedbase for Nimroden i Woodford for ikke lenge siden (BAe har treningssenter for sine sivile fly der og J31, J61 og 146/RJ). De har byggd Nimroden om med en full mid-life-update, motorer og cockpit i full glass. Det viser seg at BAe har brukt ufattlige mye penger i denne konverteringen som ble langt dyrere enn de hadde planlagt. Alle skal bygges om og holdes i drift i over 20år til etter hva jeg hørte...
__________________
Upcoming Flights in 2008: 06.Jan08: OSL-LHR BA319 06.Jan08: LHR-SYD BA747 10.Jan08: SYD-LAX BBJ73 14.Jan08: LAX-NRT BBJ73 15.Jan08: NRT-RJFK Q400 17.Jan08: RJFK-NRT CRJ700 24.Jan08: NRT-OAKB USAFC17 28.Jan08: OAKB-CHP USAF73 08.Sep08: OSL-LFPB F2000EX 11.Sep08: LFPB-LFLL F2000EX 12.Sep08: LFLL-OSL F2000EX ++++ ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Har sett PM ja
![]() ![]() Kommer snart! ![]()
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 702
|
![]()
Husk for all del og oppdater oss andre da, når du har svart!
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Har svart....hahaha......en spennende post ikke sant?
![]() Denne tråden avsluttes herved!
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,381
|
![]()
Å neida, det er viktig at alle får vite hva som sto i PMen
![]()
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,074
|
![]()
Denne BAe J61, hvordan ser denne ut?
|
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Slik
![]() Denne! J61 var en nyere og oppgradert utgave de planla, med litt kraftigere motorer og litt bedre range tror jeg, muligens litt raskere også, men produksjonen ble lagt ned før de kom sååå langt.... Edit: ATP'en har Pratt & Whitney PW126 (2210 bhp) og PW126A (2388 bhp) motorer mens det ene eksemplaret jeg tror ble bygget og som jeg tror West Air har nå, har PW127D motorer skal ha 2750 bhp
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,297
|
![]()
Hvis noen lurer, så har jeg ikke sendt PM
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,610
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Haha....denne topic'en tar LITT av kan man si
![]()
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dagens bursdagsbarn: ENGM RAMP | Someone | Flyforum | 36 | 03-04-2009 12:06 |
Gratulerer ENGM RAMP | EB | Flyforum | 19 | 03-04-2006 14:12 |
Attn ENGM RAMP: N780F | Thomas | Flyforum | 9 | 16-11-2005 21:48 |
Att: ENGM RAMP | Bizflyer | Flyforum | 0 | 17-10-2005 21:10 |