![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja der fant du det jeg skrev om....tror du blir fornøyd. Fungerer veldig bra for meg i allefall.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Etter at sasbraathens.no ble lansert i ny drakt i begynnelsen av desember, blir alle bestillinger med samme type skjermbilde som eksempelet nedenfor booket i ResAid, ikke Amadeus. Får du opp en annen bestillingsdialog enn den nedenfor (f.eks. intercont destinasjon) blir det booket i Amadeus (i tillegg til ResAid).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg har alltid kaos i alle bestillingene mine, fordi ofte så avbestiller jeg før 24 timer har gått, lager virtuelle bestillinger for å lure meg til tre happybilletter til 369 kr når det i utgangspunktet bare er 1 tilgjengelig (Ja, det funker faktisk =) Men alle settes på EB-kortet mitt. Uansett; Norwegian har en "Min-side" på hjemmesidene sine der man kan logge inn med profilen sin og så finne frem alle flybestillinger, mulighet til å endre billetten sin osv. Hvorfor har ikke SAS det? På menyen står det "Mine bestillinger", men dette fungerer ikke i det hele tatt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Og på hvilken måte er det billigere å bruke ResAid enn Amadeus? Hva er forskjellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Da jeg nettopp utførte en bestilling, fikk jeg opp kun et femsifret bookingnr. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Booking av RTW. | Martin | Reiseforum | 8 | 25-10-2011 08:36 |
Thai booking.. | SQ 777 | Reiseforum | 12 | 24-04-2010 19:00 |
AY booking... | SQ 777 | Reiseforum | 6 | 05-08-2009 05:15 |