Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Today, 00:43   #1
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default God Lørdag…eller noe i den dur

Her tok man en Trump,Musk effektiviserings dag, dvs “played cookie” for den gjengen har jo stoppet det meste av hva vi tidligere produserte. Her er det full Ungarn - forbildet - jeg var ikke klar over at Ungarn var Europas suksess maskin, visste ikkenoe om de fantastiske Ungarske EV - er det Pest eller Buda som er markedsledere ? Og den enorme økonomiske fremgangen Ungarn har, så mye bedre enn alle de andre Europeiske landene hører vi fra Navarro, Trump og Musk

Etter at prosjektet som vi skulle ha levert forrige uke ble effekt stoppet av Musk har jeg hatt møter med en ny kunde og ting har endret seg, dette er et stort innovativt firma og normalt er disse møtene produktive og inspirerende - men dette var som et møte på Filadelfia på Solbråtan……

I dag er aksjekursen på hovedaksjene min ned 110 USD siden Trump’s økonomiske revolusjon, med 2500 aksjer ser man en forskjell (har ikke tapt noe siden det er uaktuelt og ikke nødvendig å selge) men det er laaaangt fra MAGA - mere MABA (Make America BROKE Again). Heldigvis hører jeg på Professor Scott Galloway (Prof G Podcast og Pivot Podcast) og flyttet mye av investeringene til Europa som veier meget bra opp for hva Trump som alltid når han driver med okonomi ødelegger).

Men Bellingham(Fairhaven), Bow-Edison og Deception Pass var absolutt fantastisk i solen….

Last edited by dc-8-63; Today at 00:45.
dc-8-63 is offline   Reply With Quote
Old Today, 05:39   #2
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

Default Re: God Lørdag…eller noe i den dur

God morgen fra 0372 Rikshospitalet. Det ble soningsoverføring hit fra Kongsberg sykehus på onsdag. Her går det slag i slag med undersøkelser mm. Gårsdagen var tøff, med tre undersøkelser. Jeg sov stort sett hele kvelden så da våknet jeg tidlig i dag. Undersøkelsene har vært positive så nå ligger alt til rette for en operasjon som løser væske problemene i magen. Jeg håper de får gjort dette neste uke, men det kan også være at det blir like over påske da det er helt fulgt neste uke. Men det kan komme avbestillinger og ting pleier å ordne seg med HelseNorge sitt pandionkort.
Old Today, 05:59   #3
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally Posted by SK384 View Post
God morgen fra 0372 Rikshospitalet. Det ble soningsoverføring hit fra Kongsberg sykehus på onsdag. Her går det slag i slag med undersøkelser mm. Gårsdagen var tøff, med tre undersøkelser. Jeg sov stort sett hele kvelden så da våknet jeg tidlig i dag. Undersøkelsene har vært positive så nå ligger alt til rette for en operasjon som løser væske problemene i magen. Jeg håper de får gjort dette neste uke, men det kan også være at det blir like over påske da det er helt fulgt neste uke. Men det kan komme avbestillinger og ting pleier å ordne seg med HelseNorge sitt pandionkort.
Godt å høre - vet at dette ikke er lett og jeg som har vært gjennom 5% av hva du går igjennom vet hva det betyr å ha Norges helsevesen bak deg, det finnes noen som lever i villfarelsen om at det kunne skje her i USA, håper aldri de opplever hvor feil det er….
Old Today, 06:46   #4
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

God morgen fra Ris. Kaffe og firkløver med NRK P1 på i bakgrunnen. Lite besøk hos opphavet på morgenkvisten, bilvask av den lille italieneren før brunch her hjemme. Tilbake til Kolbotn og middag hos venner i kveld. Bruk lørdagen best!
EB is offline   Reply With Quote
Old Today, 07:08   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Asker. Unødvendig å våkne så tidlig, når jeg har verken planer eller folk i huset som forstyrrer meg. Må ha vært en espresso som lokket meg opp. Ha en fin dag.
Old Today, 07:47   #6
Scandinavien_Airlines
ScanFlyer Gold

Goood dejlig lørdag morgen. Foråret har for den helt store guldmedalje indtaget Malmö, og det er dejligt. Her skal der ikke ske så meget, udover noget rengøring af huset i dag. Nuvel er klokken 7.47 og morgenkaffen skal jo nydes.

Hav i en dejlig lørdag <3

"InsideFlyer = Dit branchesite. Fly Stolt"
Scandinavien_Airlines is offline   Reply With Quote
Old Today, 08:07   #7
Swedeline F28
ScanFlyer Silver

Swedeline F28's Avatar

God morgon från Nyköping,
Idag blir det hundpromenad på morgonen och lunch innan det är dags att bege sig till Linköping och flyga hem till Berlin via Amsterdam. Men först morgonkaffe.

Ha en fin lördag!
Old Today, 08:40   #8
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra heimen. Her er det foreløpig F1 fra Japan og kaffe på timeplanen. Strålende vær, så må ut å nyte solen etter frokost. Fruen snakket om IKEA i går, håper hun har glemt det… Ha en strålende helg
TriStar is offline   Reply With Quote
Old Today, 09:53   #9
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God morgen. Våknet tidlig i dag også, så DN er nesten utlest og joggetur og frokost unnagjort. Nå skal det lages "jukse pekingand", som vil si å marinere to andebryst. Får se hva resten av dagen bringer.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old Today, 10:19   #10
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Tønsberg. Her fikk man sove til 0615 uten forstyrrelser før noen ville starte dagen, og da det i tillegg ikke var min tur så ble det nye to timer på øyet. Ikke de store ambisjoner for dagen, men en bil skal få sommerdekk i løpet av helgen, da det ikke er noe påske på fjellet for vår del. Kanskje man også får hentet frem litt utemøbler. Og vasket litt terrasse.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old Today, 11:20   #11
OttoL
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Her tok man en Trump,Musk effektiviserings dag, dvs “played cookie” for den gjengen har jo stoppet det meste av hva vi tidligere produserte. Her er det full Ungarn - forbildet - jeg var ikke klar over at Ungarn var Europas suksess maskin, visste ikkenoe om de fantastiske Ungarske EV - er det Pest eller Buda som er markedsledere ? Og den enorme økonomiske fremgangen Ungarn har, så mye bedre enn alle de andre Europeiske landene hører vi fra Navarro, Trump og Musk

Etter at prosjektet som vi skulle ha levert forrige uke ble effekt stoppet av Musk har jeg hatt møter med en ny kunde og ting har endret seg, dette er et stort innovativt firma og normalt er disse møtene produktive og inspirerende - men dette var som et møte på Filadelfia på Solbråtan……

I dag er aksjekursen på hovedaksjene min ned 110 USD siden Trump’s økonomiske revolusjon, med 2500 aksjer ser man en forskjell (har ikke tapt noe siden det er uaktuelt og ikke nødvendig å selge) men det er laaaangt fra MAGA - mere MABA (Make America BROKE Again). Heldigvis hører jeg på Professor Scott Galloway (Prof G Podcast og Pivot Podcast) og flyttet mye av investeringene til Europa som veier meget bra opp for hva Trump som alltid når han driver med okonomi ødelegger).

Men Bellingham(Fairhaven), Bow-Edison og Deception Pass var absolutt fantastisk i solen….
Pivot en av de beste podcastene for tiden
OttoL is offline   Reply With Quote
Old Today, 12:28   #12
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’morgen .. Straks ut i mørket med vovsen.

Eldstemann fløy inn fra Bellingham i går, og kunne rapportere om smekkfullt fly (Alaska) fra Seattle. Fløy ikke fra Vancouver denne gange, da han tok en bonusbillett. Ellers rapporterer han om generelt ‘sur’ stemning på grensen, men lite problemer. En kompis av ham jobber på Costco, og der rapporteres det om krisetall ettersom kandierne helt har uteblitt. Og det gjelder handelsstanden i området generelt.. Fun days ..

La lørdagen komme ..
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old Today, 13:58   #13
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God lørdag fra Lillestrøm. Her er basically det meste unnagjort. Litt for kald vind til at det fristet å gå tur i dag, men har fått handlet et par Desperado og en påsa med Chablais til tacomiddag i kveld.

Så nå kan altså kvelden bare komme. Æ glede mæ!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old Today, 14:23   #14
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God lørdags morgen fra ATL. Delta One leverte greit og det var tidenes raskeste entry til USA. Heldigvis et kort besøk. Straks av gårde til ORD hvor SK venter i kveld. Dayroom booket. Ha en fin dag.
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Old Today, 14:49   #15
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Hei fra solveggen.. Ganske sliten etter tøff kveld i går, smooth mimosa-frokost og to og en halv time hardt hagearbeid. Mine delikate kontor-hender er ikke laget for tunge trillebår-lass.

Scampi Alfredo og noen milde druer om et par timer..

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules