![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe, forum og et par papiraviser er selskapet den første timen. Noen ærender - som inkluderer en tur innom IKEA…satser på maks å bruke 10 minutter - drar selvfølgelig alene da jeg ikke har tenkt å skille meg. Middag med opphavet i kveld. Tid for sjokolade:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hybelen i Bergen.
Her er en snart klar for å sette kursen mot hula for +12 timers vakt. I kveldingen skal en innom opphavet før en krasjer i seng her hvor dagen starter. Ha en nydelig lørdag :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Fyrer i gang dagen med en espresso. Senere blir det være med eldstemann på hockeycup i Hønefoss. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Clarion Stockholm som har et lite, men godt utstyrt treningsrom. Problemet var bare et det var seks andre mennesker der kl 06.50 en lørdag morgen. Ble litt amputert styrketrening da. Spyle kropp, frokost, antagelig litt bytur før nesen rettes mot Oslo og 50-årsfeiring av storebror. Vi begynner visst å bli voksne.
Kent var forresten bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Erbil. Får vel ta litt frokost snart. Kan forøvrig ikke anbefale vannpipe med sitronsmak. Jeg kan ikke kurdisk eller så mye arabisk så ble det ordet jeg kjente igjen. Ellers kan jeg anbefale German Bottle Shop her i Erbil. Ville ha noen øl på rommet men selv om nærmeste butikk som solgte det er over gata så er den gata en 8 feltsvei som ikke har fotgjengerfelt eller noe. Jeg gadd ikke å risikere livet for det så kontakta German Bottle Shop via WhatsApp..10 minutter senere stod de i lobbyen her med ordren. Effektivt. Skulle tatt seg ut om man i Norge kunne gjort tilsvarende (veit jo selvsagt at Polet , Oda etc leverer hjem men ikke sååå effektivt)
Alkohol er forbudt i Irak unntatt i den kurdiske selvstyreprovinsen. Og selvstyremyndighetene har ingen intensjon om å forby det. Ja det var lovlig i hele landet inntil i fjor og ble protester blant kristne minoriteten. Kurdiske myndighetene holdt det forbudt under Ramadan for et par år side. men også det forbudet ser ut til å være borte. Hadde vel neppe fått øl i hotellbaren om det var forbudt iallefall. Ei heller levert. Sent from my SM-S921B using Tapatalk Last edited by Hypern; 22-03-2025 at 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Klepp. Fint ute, greit inne. En arving skal i selskap, ellers er lite planlagt. Men først: frokost og kaffe.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra en skikkelig påske-Knaus med knitrende peis og solskinn. Kona var borte når jeg våknet og er på heldags volleyball-turnering. Snart en tur ut med de arvingene jeg klarer å true med og i kveld er det mexikansk aften.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Det spilles Zappa på radioen og det er straks klart for morgenens utflukt. Siste langhelg er igang og den skal ihvertfall nytes.
Ingen IKEA i nærområdet her, men det blir muligens en tur til Walmart for å plukke opp hermetikk til bikkjematen .. Det får holde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God sensommer morgen fra Santiago. Nydelig dag uten mye program. Men straks en tur på trening for å rydde bort gårsdagens middag i heimen med nordiske kolleger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen | ENGM 911 | Flyforum | 8 | 16-02-2013 12:18 |
God lørdag morgen | EB | Flyforum | 21 | 22-02-2010 12:43 |
God lørdag morgen | Twin Otter | Flyforum | 18 | 28-12-2008 03:20 |