![]() |
|
![]() |
#521 | ||
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,178
|
![]() Quote:
Quote:
Skinnseter er ikke behagelige å sitte i. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,519
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,253
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,559
|
![]()
Da er neste CRJ ferdig lakkert i Norwich , EI-GED og neste står for tur.
Bilde tatt av Ethan Ottaway i Norwich. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,814
|
![]()
Jeg gar to flighte med CRJ900 til uken, og på returen valgte jeg Eco med vilje for å sitte klint intill motoren bak (Borderline? Tja..) Men alle de 3-4 bakerste radenes ser blokkerte ut? Hvorfor? Vekt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,475
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,814
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,912
|
![]()
Ser ut som tidligere EI-FPH er fløyet VLC-KEF-YYR etter nesten 1 år på bakken i VLC. Så den kommer neppe tilbake.
Samtidig melder Skyliner at OE-LLA (ex D-ACKD/9H-FLITE) skal ha fått påført SAS-farger i LJU, uten at jeg ser noen bilder som kan bekrefte det eller ser den overført til Cityjets flåte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,519
|
![]() Quote:
Quote:
Observerte det samme på Skyliner-Aviation for en uke eller to siden, men da lå samme info under reg 9H-FLITE. Bilde: https://www.threads.net/@breizh_spot...st/DBzOx7WsoM4 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,519
|
![]()
Nå er EI-GEA/-GEC/-GED og EI-GEH lakkert i nytt SAS-livery,
i tillegg til ex-9H-FLITE/OE-LLA - denne blir nå EI-HSA hos CityJet og vil operere for SAS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,912
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,912
|
![]()
Virker som denne skal til SAS og Cityjet i følge Skyliner. Var tidligere D-ACKI hos Lufthansagruppen.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Newcomer
Join Date: Dec 2024
Posts: 2
|
![]()
Bild på länken nedan! På tillfällig registrering. Kommer nog bli EI-HSB.
https://www.planespotters.net/photo/...lr-cl-600-2d24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,253
|
![]()
Hvordan er kabinen på HSA og kommende "HSB"? SAS-standard?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,519
|
![]()
EI-HSA er godt i gang og hadde første besøk på TRD i dag.
Det sies at «hvitfargen» er hvitere en den andre SAS-fly har, noen som kan av/bekrefte dette? Her bilder tatt av Bård Tilseth. |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,912
|
![]()
EI-FPB skal nå leve livet videre hos PSA Airline/American Eagle
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,519
|
![]()
Kan se ut som om 2 ekstra ex-Lufthansa CityLine CRJ900 skal over til CityJet for SAS-ops!?
D-ACKG og D-ACKJ, mulig at disse blir EI-HSC og EI-HSD? Fra før er følgende på vei inn/ankommet CityJet/SAS: D-ACKD -> EI-HSA D-ACKI -> EI-HS? Last edited by Trdfly; 10-03-2025 at 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,519
|
![]() Quote:
skal være enig i at den så hvitere ut i fargen enn standarden på de «nye» SAS-flyene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,912
|
![]()
Er det kjent hvor mange maskiner Cityjet nå skal operere for SAS fremover?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,912
|
![]() Quote:
D-ACKG/MSN15084 -> EI-HSC D-ACKI/MSN15088 - > EI-HSE D-ACKJ/MSN15089 -> EI-HSF Så det er vel ennå en CRJ-900. Dog ser det ut som de mikser litt med MSN og tidligere LH Cityline reg? Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS sin bruk av CRJ900 på KSU/AES/MOL - (Splitet fra Cityjet skal fly CRJ900 for SAS) | view | Flyforum | 40 | 20-11-2017 13:00 |
Hva er teknisk nytt på SAS / Cityjet sine nye CRJ900 ? | ENZV | Flyteknisk forum | 1 | 01-06-2017 12:31 |
SAS sælger Cimber og 11 CRJ900 til Cityjet | KHANSEN | Flyforum | 12 | 21-04-2017 09:00 |
Cityjet skal fly SSJ for bmi Regional FEB-MAR17 | Trdfly | Flyforum | 0 | 22-02-2017 02:35 |
Cityjet skal fly Superjet for Finnair i August | Ludde | Flyforum | 0 | 22-07-2016 10:18 |