![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det er mye sand i Palm Desert, men Stillehavet er jo snaue 2 timer unna. 3 dager på stranden i Laguna Beach føles riktig, the Muskrats er ennå dypt inne i systemene så vi har noen Muskdager - Stillehavet låter mye bedre enn Trump.
Casa Lomas er hva vi trenger (kommer en fra Kolbotn så er en ikke….helt Cnausen…..) [IMG] ![]() Utsikten fra rommet fungerer for oss: [IMG] ![]() Rommet er California Mid Century decor….sikkert ikkegodtnokforinflunsaeremedtiktokere…..men for oss Heaven: [IMG] ![]() Så lenge vi kan beholde Laguna kan Fnate ha Shanghai
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem Last edited by dc-8-63; 24-02-2025 at 03:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Bangkok
![]() Nå blir det snart strand, basseng og sol. Ha en finfin start på uka! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Enda en god morgen fra Bangkok. Dessverre utsjekk i dag, og vi tar den laange ruten hjem via Tpe og ams. Litt spent på hva kona sier 1 t før ankoms ams, hun kunne flydd direkte med Thai til Oslo, men selv med thai gold var det bare dårlige seter ledig. Midtsete til oslo med potensielt to drita gubber på vei hjem fra Pattay tenkte jeg utgikk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Kaffe, forum og nyheter - hvor heldigvis uttalelsen om at brannmuren mot ytre høyre i Tyskland skal bestå. Meldt mye regn - da forsvinner forhåpentligvis siste rest av skøytebanen utenfor. Bruk mandagen best.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan. Har de sprø svor på ribben der da?
God dag, faktisk, fra Shanghai. Var noe så inni granskauen grådig trøtt i dag tidlig, og møtene her starter ikke før kl 14. Så jeg sov over frokost og alt. Så det ble lunch i loungen istedenfor. Det var litt mer grevling-aktig enn gårsdagens middag. Men første møtet mitt er faktisk på nettopp loungen og da skal de ha startet afternoon tea. Satser på great improvement der. De kjipeste med å sove lenge er derimot at jeg misset morgenpraten med "hun der hjemme". Tidlig om morgenen her passer alltid med å kunne ringe hjem før hun legger seg. I dag føkket jeg opp det og det suger. Anywhooooo... jobben kaller og Shanghai business dinner I kveld. Det hender de er litt heavy duty. Ha en best mandag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Tilbake til hverdagene så her er barnas matpakker smurt og nå venter på praten om at det er lurt med regntøy når det regner. I hvertfall for de to der. får vel skvise inn en kort løpetur mellom kjørelogistikken for barna i kveld, så skal det etterpå lages podcast. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret.. Nå er det faktisk nesten lyst ute når man summer nedover i byen. I dag er det et par virkelig avgjørende møter, men faktisk så er det som jeg tenker mest på er at i kveld blir det fylte TERTESKJELL!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Litt behagelig å kunne skru av språkøret litt igjen, og egentlig litt behagelig å kjøre på motorvei når fartsgrensen er kun 110 og alle kjører sånn ca like fort. Krever litt årvåkenhet på Autobahn, selv om det er jo litt gøy når trafikken er slik at man kan cruise i 150. Fortere enn det ville ikke cruisekontrollen, og greit er det, for det blir bare bråk og støy om man skal noe raskere.
Bare en liten uke med jobb igjen, før man skal kose seg hjemme i en lite halvår med minstemann |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Quote:
Krabi-Bangkok var i premium framme i A320-kabinen, ledig midtsete og varmrett servert. Savner og widebody´ene innenriks, og´ fordi det nå veldig ofte er helt fulle fly og høye billettpriser der en før kunne kjøpe en billett i siste liten. Champagne serveres nå i den nyeste TG-loungen, Singapore Airlines´lounge som jeg husker som overlegent bra i fjor var stengt for kvelden da jeg var der ute 22.30´ish. Det smarteste en kan gjøre før avgang på BKK er fremdeles fotmassasje, ble hele to runder på meg, med en liten champis-pause mellom første og andre. ![]() God mandag fra Haugesund ![]() Last edited by Eirik; 24-02-2025 at 09:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God mandag fra sofaen i Sandnes. Mini sover og pappa slapper av. Helgen er over og som vanlig er det fruen som går på jobb første halvdel av arbeidsuken. Ikke lagt de store planene for uken så det er vel ikke så mye mer å melde i grunn. Ha en fin mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen (eller bør jeg si formiddag?) fra Klepp. Vått ute, greit inne. Og vinterferie. Dagens plan er en tur til optiker, og ellers få unnagjort ting i heimen. Og arvingene ønsker en tur til Lyngdal, så det må vel være mulig å få til i løpet av uken.
Plutselig fristet det å se om noen butikker i området har ribber til overs i fryseren, men jeg tviler. Men jeg tror jobben har litt...
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei fra solen i Skaun!
Chicken and Mushroom-pai høres da aldri feil ut, særlig om de serveres av en halvdrita servitør med iskald Carling i hånda! Kanskje vi sees i gulfen @sudcaravelle, skal selv til Dubai neste tirsdag-søndag! ![]() Her i byen er det snart Ski-VM, så da stikker man selvsagt av fra trafikk-kaoset! God mandag! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() G'morgen fra Innlandet mellom nevnte gulf og Atlantergulfen. Her runder man offisielt 65 i dag, så nå har Elon's minions tilgang til alle mine personlige data. Han sender sikkert en spørreundersøkelse snart ... Svigerbeistet ga meg i tillegg en fullastet bleie, så her er det ingen ende på lykksaligheten .. Velvel - fortsatt ikke pensjonist, så får komme igang med dagens gjøremål. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag fra Chile. Rolig start på uken og fortsatt full sommer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
BINGO!!!!!
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ellers makan fra bortekontoret. Feil hos Tietoevry gjør at all kommunikasjon til/fra Tollvesenet har vært nede, noe som er en smule upraktisk. Det skal være løst, men det er sikkert en "liten" backlog. Ha en bedre en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Cote de Azur,
Noen late dager her i St. Raphael , lunsj på Excelsior , god mat med vin er tingen denne uken. I morgen tur bort til St.Tropez og lunsj på Opera. 17 grader og sol er et greit alternativ til hjemme i sørvest. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Natai Beach | SudCaravelle | Flyforum | 15 | 07-01-2025 20:43 |
God morgen fra Natai Beach | SudCaravelle | Flyforum | 16 | 05-01-2025 17:55 |
God morgen fra Kamala Beach | SudCaravelle | Flyforum | 16 | 27-12-2024 03:12 |
Turrapport inklusive bilder fra Maho Beach St Maarten | Gnilre | TripReports | 1 | 24-02-2014 19:46 |
Noen bilder fra Miami Beach og Key West | Dag Viking | Flyforum | 5 | 19-08-2005 07:47 |