Quote:
Originally posted by ANX
Dere som jobber "normal" arbeidstid på et kontor (som står stille til du kommer og har mindre decibel mens du jobber og der du kan ta time-out eller ta igjen det forsømte på fritiden) bør ikke uttale seg i denne sammenheng. Det er to forskjellige verdener. "Den vet best hvor skoen trykker som har den på." I stedet for å mase om max antall timer burde dere tatt noen år i lufta og SÅ skulle vi nok hørt.
|
Jeg jobber på kontor, og jeg kan selvsagt ikke vite nøyaktig hvordan det er å jobbe f.eks. 18 timer i luften eller på langruter. Det jeg derimot kan si er at jeg synes det virker uholdbart at man skal måtte jobbe så lange skift, og vet også hvor skrudd døgnrytmen kan bli når man f.eks. kommer tilbake fra en tur til f.eks. USA.
Det er kanskje noen som maser om max antall timer, men personlig så er jeg rett og slett interessert i høre om arbeidsforholdene i kabinen. Om man skal tillegge mine ytringer noen vekt for være opp til den enkelte. Man er vel meningsberettiget selv om man ikke har "been there, done that"...?