![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er sikkert diskutert et sted, men jeg fant ikke noe nå. SAS har flyttet til 2 B på Paris Charles de Gaulle. Finnes det en lounge der om man flyr i SAS Plus eller har status. Det er ingen Skyteam lounger der, men en extime lounge finnes. SAS deler for øvrig terminal med Norwegian.
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Hei!
Jeg har forsøkt å Google og søke her og andre steder uten å finne svar. Er det besvart så beklager jeg. Vi er to som reiser fra osl via vie til fco med Austrian i morgen3 sept. Vi flyr økonomi standard. Jeg er Senator mens reisefølge er silver i M&M. Har vi begge tilgang på fast track? Eller kun jeg? Eller ingen? Vi er på samme booking. Har vi tilgang til gullstuen begge to? Altså kan jeg gjeste følget inn? Eller kun jeg som har tilgang? Eller et det kun tilgang med business billetter i LH gruppen? Takk for svar.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Flyr Austrian. Tilgang på SAS sin gullstue med 1 gjest på samme flight er tillatt. Skanner virker ikke enda så måtte be om assistanse. Spurte ansatt om reglene og vedkommende bekreftet at Lufthansa gruppen hadde avtale og kunne ta med 1 gjest i gullstuen. Mvh Jørn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |