![]() |
|
![]() |
#1641 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#1643 |
Flyjunkie
![]() Join Date: Sep 2009
|
![]()
Nå har plutselig "Standard" og "Comfort" (istf Go og Plus) dukket opp igjen på deler av nettsiden, en stund siden jeg så det sist. Kanskje driver man med A/B-testing på dette fremdeles.
Det er bare på det stedet på nettsiden at tekstene er byttet ut. Weird... og det er ikke slik at økt komfort er nevneverdig viktig på en 45 min flytur over fjellet. Spesielt ikke når det er de samme setene som i Go, unnskyld, Standard |
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Får man færre poeng i SAS Friends & Family enn på vanlig booking ? Hvis man logger inn når man er inne i F & F, havner man på vanlig booking, så hvis man gjennomfører enn SAS F & F booking, så fikk jeg i mitt tilfelle 2500 poeng i F & F, mens en vanlig booking ville ha gitt meg 3200 poeng. Jeg betaler ca 500 kr mindre i F & F.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1645 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Hm, finner det umulig å fullføre avbestilling av bonustur nå, har prøvd 3 forskjellige nettlesere, men ingen vil ta meg videre til siste side for betaling av de 250 straffekronene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hadde noen herlige opplevelser i dag. Skulle booke billett og da jeg kom til betaling og skulle betale delvis med poeng var jeg veldig fornøyd med prisen. Skulle forte meg å betale en billett til. Da jeg skulle betale var det en enda bedre pris. Da så jeg at utreisen plutselig var endret fra sas business til go light, og jeg hadde valgt seter i business kabinen til og med. Etter fem forsøk fikk jeg booket det jeg ønsket med Safari på telefon (safari pleier å feile)…
Nå ligger det en ekstra booking i appen jeg er litt usikker på om forsvinner iløpet av kvelden om jeg er belastet for en ekstra billett i sas plus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1647 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og fremdeles så har SAS følgende tekst noen plasser på bookingsidene sine:
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#1648 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1650 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
i dag, 3 juni så står fremdeles denne på sas.no...
![]()
![]() |
#1651 |
Upgrade me....
|
![]()
Har hatt noen merkelige feil den siste tiden.
Innlogging. Her får jeg ofte feil på at "vi finner ikke denne kombinasjonen". Selv om altså passord og brukernavn er korrekt. Bonusbilletter. Når jeg søker på KSU - ATL så får jeg ved første søk resultat, før siden reloader seg selv etter noen sekunder og gir beskjed om at det ikke er mulig å søke/bestille billetter. Mens når jeg feks søker på andre routinger fungerer alt som normalt. KSU -ATL har vær slik veldig lenge ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Problemer med SAS.no? Søk tar en evighet og får feilmelding på det meste når jeg søker på billetter.
![]() |
#1653 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
SAS har lagt ut følgende melding: The Booking flow is currently experiencing issues and we are working to resolve this as soon as possible.
![]()
![]() |
#1654 |
Upgrade me....
|
![]()
Denne har jeg hatt i det siste...
SAS tror altså at jeg er en bot... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Løst nå. Påvirket ikke trafikken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Forsøker assistere med en bonuspoengbooking neste år, og skal man fly med SAS fra TRF og ikke OSL til USA, må man tydeligvis benytte seg av Star Alliance søkesiden, og ikke den vanlige SAS siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#1659 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Hvis du finner ledige bonusbilletter f.eks TRF-CPH og så CPH-USA så er det vel bare å ringe inn, skal slippe servicegebyr for telefonbestilling hvis det ikke er mulig å booke på nett. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1660 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
"Epostgeneratoren" eller hva vi skal kalle det taklet ikke I-klasse på første leg med Alaska og "gjorde om" returen til en bonusbillett.
(E-ticket og "mine bestillinger" viser riktig med J-klasse og Business smart) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |