![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg skal jo da reise OSL-KKN-TOS i morgen. Jeg har drøye 4t i Kirkenes, skal jobbe i en drøy time før jeg har 2-3 timer på å utforske byen.
Problemet er at det skal regne og det frister lite å dra på en trillekoffert rundt i byen. Jeg må ha ting fra kofferten i Kirkenes så kan ikke sende den hele veien fra Oslo til Tromsø, så da er spørsmålet om jeg kan ta ut ting fra kofferten når jeg tar kofferten av båndet og sjekke den inn igjen med en gang, eller om jeg ikke har noe annet valg enn å trille på den? PS: Jeg skal ha med en sekk som er 4 cm for lang til å passe under målene for "liten veske". Hvis jeg ender med å dra på kofferten, vil jeg måtte regne med å bli "tatt" om jeg tar den med sammen med sekken som håndbagasje? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med å reise med Turkish Airlines | Fnate | Reiseforum | 19 | 28-06-2016 19:49 |
Erfaringer med å reise med Westjet? | RJon | Reiseforum | 2 | 03-09-2015 13:16 |
Reise med 12 dager gammel baby til Riga, med kunn fødselsbevis? Går det? | Mamma | Reiseforum | 3 | 11-04-2011 02:10 |
Toska ble nektet å reise med Widerøe | intransfer | Flyforum | 7 | 05-01-2006 11:00 |