![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå skal huset ryddes og vaskes - før trening! I kveld blir det rakfiskmiddag - årets første!!! Hovedstaden er mørk - på denne tiden. Ha en bedre lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gode mattips finner man alltid her. Da blir det nok rakfisk i Schweigaards gt også, noe som passer bra, da jeg for tiden er uten kokemuligheter..,Ellers er det jobbhelg, med forholdsvis stille i mediene. God elg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God lørdags formiddag. Blir først en liten bytur for å plusse på litt til klesskapet før jeg må lese litt i ettermiddag. Og ikveld er det tid for Thomas Dybdahl konsert med etterfølgene bytur
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her i gården er det første dag av ferie og de siste forberedelsene til årets vintur til Piemonte og Barolo er på det nærmeste ferdige.Avreise mandag midt i det nye sikkerhetssirkuset.Vi møter tre timer før.
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
...og her i leiligheten er hele familien i gang med planlegging av neste helgs store begivenhet på Ullevaal:wink
I dag tar vi en tur hjem til plankebyen for litt innkjøp av det aller nyeste og nødvendigste av hvite og røde stæsjet ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Her i Thailand har tropemørket senket seg, minstemann har sloknet og alle jentene i familien har dratt ut på shopping. Dagen i dag har vært i familiens tegn, og den har blitt tilbrakt i Pattaya Park, hvor det er et badeland med rett så store vannsklier bl.a. Lettere solbrent hele gjengen, og det blir nok en relativt tidlig kveld på hele gjengen. I morgen blir det utflukt noe sted hvor det skal bades, snorkles, spises god mat med mer, før livet vender tilbake til jobb for meg og skolearbeid for barna
![]() Et lite bilde av dagens utfluktsmål, hvor også jeg fikk meg en hel masse turer.. Blir ALDRI for gammel til slik lek ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Trøtt i dag ja... La nytt tak og gulv til klokka var over tre i natt...
Men tror mor og far blir fornøyd! Mosjøen er ikke mye å skryte av sånn værmessig, og Farmer, jeg skal ikke legge ut et sånn fristebilde hjemmefra, for da blir nok hjemlengselen for stor! VÆRET MÅLT KL 1050 • 3° • Skiftende flau vind • Delvis skyet og regn • Lavtrykk Nå venter risengrynsgrøt og etterpå en iskald forsmak på årets julefristelser! Første pils ut er Macks Xmasprty ![]()
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fin hoestdag i Atlanta! Kan ikke huske aa ha sett saa kraftige hoestfarger paa traerene foer ... Nesten som hoestfargene i den norske fjellheimen!
Har akkurat vaert paa Trader Joe's og lagt igjen $200 i matvarer ... Naa er fryseren fylt med sockeye salmon og masse annet godt. Kona kaffe er ogsaa noe man ikke lett finner i Atlanta, og deres bringebaersjokolade er legendarisk ... mistenker at sjokoladetrekket er sveitsisk - noe helt annet enn den gufne jordsmaken som sitter igjen av Hersheys og lignende soeppel. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 11-04-2010 05:24 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 13-01-2008 00:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-08-2006 12:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 29-04-2006 18:16 |