![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sommer og sol, svaberg og bading, kaffe og banankake, fri og fri…nyt og nyt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Bergen. Litt forberedelser som skal gjøres i dag før dobbel 80 års dag skal feires i morgen. Litt kaker skal bakes og ubetalt vervet som taxisjåfør skal skjøttes. Tilsammen kommmer det 4 unger med fly til Flesland i dag på 4 ulike tidspunkt som alle skal hentes.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Solen skinner, barna og jeg er oppe, mens kona sover videre. Ingen store planer, men både fiskehandel og bibliotek skal besøkes. Dessuten kommer det levering av blomster til terrasse og hage, i bytte mot kaffe. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. Fruen steller terrasseplantene, det er viktig at ting er på stell sånn ca. 06:00 på morran!!! Blir en runde til diverse kolonialer for å fylle opp kjøleskap etter fem uker i Indonesia. Beskt smør på brødskive var ikke mye å skryte av. Ha en aldeles flott pinse.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Ett krapyl kommet seg avgårde til håndballcup. Jenta har forstått at angrep er det beste forsvar siden hun hadde glemt å pakke klart i går, jeg fikk beskjed om å holde kjeft før jeg hadde stått opp. Sånn går nå dagene som tenåringspappa. Får se om hun er mer medgjørlig når vi starter ferden mot Sverige i kveld for konsert i morgen.
Vi har go light billetter og tre av fire har gullkort. Kan sistemann da ha med trillekoffert ombord? Det står boardinggruppe 1 på alle boardingkort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra fastlandet et par broforbindelser innenfor EB. Sommerlig her også, selv om jeg nok står over badingen. Skal nok graves et eller annet i hagen i dag også, men først må spisskammerset fylles opp igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag. Skal jobbe i dag og gitt men blir det like rolig som i går så er det greit. Lettjente penger da også pinseaften inngår i kategorien megarød dag etter kl 12. Siden det er kveldsvakt så er det særs gunstig . Men resten av pinsa har jeg nå fri
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Deiligst formiddag fra Lillestrøm. Ute og handler inn litt mat. Super dag hjemme i går med beste maten og bra drinks.
Dagens Bobletips... om andre skulle bli inspirert av "Housewives of Humperdink" eller noe bør de så klart løpe til legen. Men om det kun gjelder drikke og de bestiller seg Penfolds Champagne. Da må dere bestille Blanc de Blanc, som var kjempegod. Ikke Blanc de Noir, som var dørgende kjedelig. Ha en best 18 mai!
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra terrassen .. sløv morgen etter morgenturen. Kom akkurat hjem før det begynte å regne. God timing.
Må en tur på kolonialen, ikke minst for å hente ut litt råvarer for bikkjemat. Har planer om å tømme et par pappesker også ... Og litt maling. Får vel komme igang ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hepp fra Knaus. For en 17ende.. For ett land og for en by..
Deilig å starte dagen med litt OBOS-lobster roll og mimosa mer eller mindre i marka. Nå er det hage helt til kvelden hvor scampi-quesedila er bestilt og skal leveres. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 6 | 20-06-2020 11:58 |
God søndag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 19 | 01-06-2020 11:11 |
God fredag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 22 | 15-05-2020 16:29 |
God lørdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 11 | 29-09-2018 21:09 |