![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen og glad 17. mai fra Ris. Kaffe og frokost hjemme før lunsj og barnetog på Kolbotn…rekker nok noe i Tønsberg også før det blir ro og fred på Verdens Ende. Nyt dagen - spis enda mere is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Gratulerer med dagen fra Asker
![]() Her fikk vi plutselig veldig mye bedre tid, da eldstemann ble syk, så 17.mai tog utgår. Her i Asker har vi jo barnetog før mange andre står opp. Men, vi skal nok få spist is og feiret. Så dukker noen opp på grilling her i kveld. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen og gratulerer med dagen fra Munchen.
![]() Her skal det feires både i Englischer Garten nå på dagtid og i Oslo i kveld, med god hjelp av Lufthansa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Gratulerer med dagen! Her blir det litt feiring hos opphavet før kursen settes mot ferieleiligheten i Larvik. Liten miniferie til og med tirsdag er digg.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Bergen og gratulerer med dagen til alle. I Bergen er det strålende vær og det er meldt skikkelig varmt utover dagen. Jeg vurderte å dra en tur til byen, men jeg blir hjemme hos mine foreldre og går meg en tur og slapper av litt. Helsemessig er det ikke så lurt å dra inn og stå og henge i timesvis for å se på toget i den varmen, så kona og min søster drar alene innover. Så blir det litt god mat mm hos mine foreldre litt senere i dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Helsevesenet stenger ikke selv om det er 17 mai, så her utgår champagnen, men får se om de alkoholfrie boblene jeg kjøpte i går smaker noe godt. Kveldsvakt i dag. Den ene fordelen med dette er at dette er sinnsykt godt betalt og gir en effektiv timelønn på over 700 kroner.
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Gratulerer med dagen. Her er det liv tidlig ser jeg. Skal vel få noen barn ut av huset etterhvert, men virker som de vil være mest mulig for seg selv på dagen. Middag med kjente og ukjente i kveld og det kan bli hyggelig.
Diskuterte litt med kona i går om hvor mange generasjoner bakover det er lov å gå for å finne lokal tilknytning til en bunad. Hva tenker en gjeng flynerder som meg selv om dette? Først nå blir det joggetur i solen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen og gratulerer med dagen - en spesiell takk til Hypern & co som passer på når vi andre spiser om kapp iskrem.
Nå er det ekstra mimosa-frokost, ned til byen og se på noen av arvingene, så lunch på godset til svigers. Senere er det ned på Slemdal Skole hvor alle de lange, blonde Range Rover-mødrene plutselig er fra Telemark. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Får vel få ut flagget snart, men ellers er det lite ambisiøse planer her. Blir nok en tur på skolen man bor rett ved siden av, så får man se om det blir bunad eller ikke i sommervarmen. Krysser fingrene for at arving nr 2 lar være å melde ankomst akkurat i dag også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Men må må i det minste ha en familiær-relasjon til en derfra, det vil si man ha må ha vært i live samtdig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gratulerer med dagen fra Majorstuen. Straks boblefrokost her. Deretter blir det å se på barnetoget fra en balkong på Grand før mottakelse med representanter for mange land. Bunaden erstattes nok etter hvert med noe lettere og kvelden tilbringes på en takterrasse. Ha en herlig dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Skal ikke på Riksen i dag da men Ullevål Sent fra min SM-S911B via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Gratulerer med dagen og god 17. mai morgen fra Stavanger.
Ja her er en hjemom moderlandet en ørliten tur. Har en vakt og to møter til uka, så retur til Smilets land. Ha en flott 17. mai feiring ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Gratulerer med dagen från Stockholm! Eller, Swiftholm, som det visst er omdøpt til nå. Snart ut på lunsj på en italiensk roof-top i sentrum, håper de har ekte Champagne? Deretter blir det å tråkle seg utover til Friends Arena med et par-og-sekstitusen andre mennesker!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer med dagen
![]() Några timmars jobb och sen blir det 17e mai tog i Göteborg. Det skall numera vara det (eller ett av de) största utanför Norge sägs det ![]() Last edited by Savipix; 17-05-2024 at 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Gratulerer med dagen! Her er champisbrunchen nettopp unnagjort. Har overnattingsgjester fra provinsen, så nå er det straks klart for en ekspedisjon til sentrum og Slottsplassen. Så blir det nok noen kalde forfriskninger utover dagen, middagen blir på Trancher på Løkka. Kos dere i finværet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer med dagen fra Warszawa! Nydelig vaarvaer her.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God 17 mai fra Lommedalen. Etter gårsdagen utsolgte kamp mellom Stabæk og Lyn på Nadderud, var det nesten tomt for drikkevarer, så nå skal vi en tur ned å sjekke over kiosken før mandagens damekamp, der Åsane kommer på besøk. Mulig vi må skaffe tilveie noe mer drikke til både lagene, etter kamp og til kiosken. Deretter skal vi spise pølser hos min bror, så tar vi med oss Blomstertoget og så slapper vi vel av hjemme, om vi ikke inviterer svigers på litt grilling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gratulerer med dagen... | jcnorway | Flyforum | 5 | 13-07-2009 16:06 |
Gratulerer med dagen! | jcnorway | Flyforum | 19 | 10-05-2009 16:54 |
Gratulerer med dagen!!! | jcnorway | Flyforum | 1 | 08-05-2009 13:36 |