![]() |
|
![]() |
#281 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Får beskjed om at månedsavgiften øker fra 400 til 500 kroner fra en dato i mars måned på SAS Amex elite
Da tror jeg at jeg sier takk for meg. Hvis man mister Star fordelene har jeg liten bruk for mange poeng og høy årsavgift Økes det på SAS Amex premium også?
![]() |
#282 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
FB er nemlig ikke helt borte de heller. I går booket jeg og Storsmurfen en One-Way OSL-BOS i business med KLM for til sammen 100.000 miles + 574EUR for begge. Det er doble avgifter i fht Star, men færre miles. Om det så kommer noen krefittkortfordeler på toppen av dette så kan det bli riktig fint. Du må bare bytte ut wurstel med bitterballe & jambon beuerre.
![]() |
![]() |
#283 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Da tror jeg nok jeg sier takk for meg Reiser i all hovedsak til østen, og der er ikke Skyteam særlig gode Jeg får fortsette å betale for first class med Lufthansa når prisene er sånn noenlunde akseptable, og Thai kommer jo også tilbake heldigvis Lifetime gold har jeg uansett hos SAS (så lenge det varer)
![]() |
![]() |
#285 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Vi fløy hjem fra England 2. påskedag, og da jeg skulle betale for noe barnebarnet mitt hadde kjøpt, fikk de mitt SAS-AmEx-kort.
Hva skjedde? Jo, jeg fikk beskjed om at de ikke aksepterte dette kortet! Hvordan er det mulig, og er det andre som har opplevd det samme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
Brexit har vel heller egentlig ikke hjulpet på noe som helst, nå kan de jo surre rundt på egenhånd uten å spørre EU om hva de synes. Dermed dukker det opp mye sære og uforståelige ting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#289 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Newcomer
|
![]()
Prøvde betale med sas amex nå på SK4621 og purser påstår de ikke tar Amex..
Fint med reklame for amex på menykartet |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Så mye gebyrer som er på Amex så forstår jeg det godt
Har ikke aksepterert hverken Diners eller Amex på noen forretninger jeg har eid. Sent fra min VER-N49 via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er naa et velkomsttilbud om du faar deg SAS Amex Elite. 90 000 EB poeng er jo ikke verst, men det kortet koster 6000 i aaret og du maa beholde det i ett aar og det kjipeste kravet er at du maa handle for 45000 innen 31/1/25. Det kan jo gaa om man bruker det paa ting man skulle kjoept uansett.
https://www.americanexpress.com/nb-n...cpid=100537322
![]() |
#293 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Vel, julaften kommer før du aner det! Mat og presanger koster jo ikke rent lite! ![]()
![]() |
![]() |
#295 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() En liten utofrdring er jo at Amex ikke aksepteres overalt.
![]() |
![]() |
#296 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Liten heads up på AmEx verve-kampanjen. Jeg vervet kona (Som er lov) og hun fikk 20.000 status-poeng og har fått noen companion tingets. MEN de 60.000 poengene i velkomstgave ved et gitt forbruk fikk hun ikke nå fordi hun har et "kone-kort" fra meg. Da begynner det å bli litt små-dyrt med to Elite kort. Merkelig regel spør du meg selv om det står et sted med små bokstaver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Slutt med 20.000 nivåpoeng fra 1.4. Istedet blir det 6 nivåpoeng per 100kr.
Har ikke Amex selv, men forstår det også er noen endringer rundt CT? |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da må det legges ny strategi for å kunne fortsette med gull fremover i tre år til for å få lifetime gold. Er vel bare å kansellere AMEX nå?
SAS Mastercard Premium er allerede i hus, men får ikke generert nok nivåpoeng på forbruk. Reising er det i utgangspunktet ikke mye av, men kan være litt å hente der og. Noen gode tips å få her på forumet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I Sverige får de som har Amex Premium inte längre använda sin 2-4-1 voucher i C/F. Misstänker något liknande i Norge då.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Dec 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kort rapport fra SAS Ireland LIN - ARN | SBT | TripReports | 32 | 21-05-2018 16:16 |
SAS med nytt PointEarner-kort | FlightDeck | Reiseforum | 13 | 08-02-2013 19:02 |
Nytt UA MP kort? | SQ 777 | Småprat | 11 | 06-02-2013 19:10 |
Kan kort fra SpendOn brukes på sas.no? | sarpingen87 | Småprat | 5 | 30-12-2012 11:16 |
Nytt Visa kort og E-Tickets | Bll spotter | Flyforum | 20 | 07-03-2009 10:53 |