![]() |
|
![]() |
#821 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
Location: Oslo
Posts: 3,568
|
![]()
Stusser også over at Norse ikke begynner å snuse på Asia. Er jo veldig høye priser om dagen, også langt utover vinteren og våren. Selv til Bangkok må man ofte opp mot 10 laken for en OK routing. For ikke å snakke om prisen på Business. Tror Norse lett kunne selge Premium-seter til BKK for betydelig mer enn på USA-rutene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2014
Location: Sandnes, Rogaland
Posts: 828
|
![]()
Heller kanariøyene visst det var slots. bangkok uten ukraina / russland blir lang omvei om jeg skjønner meg på Norwegian erfaringer.
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#823 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
Location: Oslo
Posts: 1,195
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,457
|
![]() Quote:
Ja, men samtidig krever det man klarer få betalt en premium for billetten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#825 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
Posts: 5,660
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jul 2005
Posts: 519
|
![]()
...DN melder i dag om en fyllingsgrad på 50% hos Norse Atlantic i november. Nå er ikke jeg en revenue-ekspert, men jeg kan ikke tenke med at en slik kabinfaktor kan være bærekraftig, med mindre flyet også har med 'high yield cargo'....
Quote:
https://investor.dn.no/#!/Oversikt/Direkte/124990 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,457
|
![]()
Ser de skriver de gjør det bedre fra BER og LGW enn OSL
Og truer np med redusert satsning fra OSL pga den økte passasjeravgiften på longhaul https://newsweb.oslobors.no/message/577630 |
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]() Quote:
__________________
Business Analyst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2007
Posts: 378
|
![]()
Det er rart hvordan det snakkes om fyllings graden i kabinen. Det som er interessant er vel Payload. Godt med frakt veier godt opp mot tomme seter. Ideelt hadde det vært med begge deler, men vintermånedene er harde på selskapene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,457
|
![]()
Ja, men her tror jeg ikke det er nok. Og fraktratene er jo nå vesentlige lavere enn på toppen under Korona
|
![]() |
![]() |
![]() |
#831 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2012
Location: Denmark
Posts: 314
|
![]() Quote:
Last edited by KHANSEN; 08-12-2022 at 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#832 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Hehe den der kan vi vel liiiige godt spille tilbake til dere Dansker ?
![]() ![]() ![]()
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#833 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2012
Location: Denmark
Posts: 314
|
![]() Quote:
![]() Last edited by KHANSEN; 08-12-2022 at 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#834 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2007
Posts: 378
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#835 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2020
Posts: 1,396
|
![]()
Er sete avgift noe som kun de norske selskaper betaler eller det samme for KLM/BA etc?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#836 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2009
Location: Oslo
Posts: 399
|
![]()
Jeg var heldig med å få utrolig billige billetter i høstferien og slo til nettopp fordi jeg tenkte at det ikke ville stå seg særlig lenge. Og med såpass glissent baki på tross av slike priser spørs det om ikke markedet er for lite hvis økonomien forøvrig ikke er tipp-topp. Og da tenker jeg at 787-9 rett og slett er et for stort fly fra OSL, bortsett fra i virkelig spesielle tilfeller.
Så, vil det være mulighet for at Norse klarer å snu seg mot A321XLR i tide? |
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,457
|
![]() Quote:
Alle som flyr fra Norge. Men den er lavere innen Europa enn for flighter som går utenfor Last edited by Someone; 09-12-2022 at 06:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#838 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2020
Posts: 1,396
|
![]()
Så lenge den er lik for alle selskap, men ødelegger mye innenlands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#839 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
Location: Oslo
Posts: 2,927
|
![]()
Men er vel sluttdestinasjon som teller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#840 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,582
|
![]()
Nei. Alle f.eks. med KLM betaler det samme, enten de skal til Amsterdam eller Atlanta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Atlantic Airways - status og flåte | Fysikeren | Flyforum | 40 | 25-10-2024 18:34 |
Nytt flyselskap: Fair Airways! | C130 | Småprat | 13 | 21-08-2012 09:12 |
SVG Atlantic airways | krølle | Spotteralerts | 5 | 20-07-2012 19:26 |
Atlantic airways på sola? | svgspotter | Flyforum | 1 | 23-08-2010 20:05 |
Atlantic Airways | G-COLE | Flyforum | 0 | 13-04-2006 14:25 |