![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Warszawa ja... Har du noen erfaring fra hvordan ståa er på flyplassen der om dagen? Vi har connection på 1:40 der fra utenfor EU i morgen tidlig.
![]() |
#22 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra vestsørøst også ... Som vanlig god sommertemperatur, men vi har overlatt ekstremtemperaturene til dere. Airconditionen jobber hardt likevel.
540 mill (dollar, altså..) i potten på den lokale Lotto'en. Trodde jeg hadde den på lørdag, men endte opp med lusne 7. Ikke mill. Dollar. Usportslig opptreden, men gir ikke opp av den grunn. Ny trekning i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra det sørligere USA. Det spises og bades om hverandre her og heldigvis ingen badevekt på godset. Lurer på om det går ca i balanse.
Ble litt bading i gulfen også i går på Fort Desoto Beach som er et magisk sted. Nå skal vi tusle bort til hipster-byen og få i oss en skikkelig amerikansk frokost da den undertegnede maiden har fri i dag. Det er så forbanna fint her at det er ikke umulig den ganske runde fødselsdagen blir her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God aften fra hula i Bergen. Da streiken i SAS startet regnet jeg faktisk med å kunne reise opp hit i dag med fly, men den gjengen er jaggu utholdene må jeg si. Nå lurer jeg faktisk på om det faktisk er slutten vi ser hos SAS. Så her gikk turen fra Stavanger opp hit med bil i dag, mye ferierende folk på veiene så det er viktig å ha kjempegod tid. Nå blir det jobbing helt til og med fredag, det må være ny rekord for meg, for så mange dager på rappen med jobbing kan jeg ikke huske sist jeg hadde
![]() Ha en glitters aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 18 | 08-01-2018 15:52 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 11 | 18-12-2017 13:25 |
God mandag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 25-09-2017 14:59 |