![]() |
|
![]() |
#621 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Arg!!!!
Vi har betalt det hvite ut av øyet for å reservere seter. 35$ for 34A og 25$ for 34B😉 på morgendagens avgang til FLL Nå har Norse latt disse gnetne fattiglusene som ikke har råd til å reservere seter fylle opp hele avdelingen. Det er 3 stk 3-setere som er tomme, ellers er alt fult. Setet ved siden av oss er også blitt okkupert. Det sitter flere folk på de bakre 7/8 radene enn i resten av flyet virker det som. For alle spottere er det bare å ta turen opp, dette kommer til å steile ved take-off. Vi valgte rad 34, som var fremst av de billigste. Tydelig vis er det i alle fall ingen vits i bestille og betale så langt bak, da får man heller legge på 10$ per plass å sitte lenger foran. Vel vel, vi sitter med likesinnede som gjør alt for en billig flytur.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det virker som at de fyller opp de billigste setene (midtseter, bak..) for de som ikke tar seg råd til å betale. Disse tildeles ved innsjekk uten mulighet til å endre uten å måtte betale. Derfor lønner det seg nok å investere noen kroner ..
Men hvis det er god plass bak der, løser det seg sikkert. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Frakte ukrainske flyktninger på første flyvning . Jeg har kansje en ide på hva forsinkelsene skyldes. Dette nevnes ikke 1 ord utenom den artikkelen.
Sent fra min SM-A526B via Tapatalk
![]() |
#624 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#625 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
De går ikke i samme køen som deg. Dessuten vil de gå rett til 'secondary' hvis de har papirene i orden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#627 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() Har reist mye og har sett skrek eksempler på køer både her og der. i Miami gikk jeg gjerne gjennom pass og immigrasjon 15-20 ganger i måneden i 12 år og sett pax køene, selv etter at det kom automater. Dette blir dog FLL og jeg har ventet en god del timer på venner som kom fra Norge med Norwegian opp gjennom årene, CBP var ofte dårlig forberedt på store fly med 300 pax. Håper det er forbedring nå, kanskje Mr. Futura snekrer sammen en trip rapport så vi får se hvor landet ligger. ![]()
![]() |
![]() |
#629 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hadde vært mer bekymret for at innsjekket bagasje ikke kommer frem. Men når widerøe grund og jfk har forskjellig forklaring lukter det vg tips lang vei.
Sent fra min SM-A526B via Tapatalk
Last edited by joandreas; 17-06-2022 at 22:17. Reason: Trekker tilbake bilder |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg ser det på flighten du skal med, 20.06 begynner å bli mange reserverte seter i turistklasse, uten noe system eller mønster. Den som har reservert midtsete på midtre 3-seter blir nok glad når det blir helt fult bak i der.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Du skal til Florida City, like Nord for Stuart, eller Jupiter i Florida? Kjøpte båten min i Florida City og kjørte sydover en oktober dag med kuling og litt regn i 2017. Har ikke vært der siden, hils fra meg ![]()
![]() |
![]() |
#632 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Da har de søkt USA-rettigheter for deres britiske datterselskap
https://www.flightglobal.com/norse-u...149114.article Quote:
https://www.ch-aviation.com/portal/n...lin-operations Quote:
Last edited by Someone; 23-06-2022 at 07:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Flyklapper
|
![]()
Litt skeptisk til noen av disse flyplassene ...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Youtube- rapporter fra foerste flyvning, economy og premium
https://www.youtube.com/watch?v=ybX3FleTAa8
https://www.youtube.com/watch?v=HHSC1rlX734
Upcoming flights: APR GDN-ARN FR 738, ARN-OSL DY 738, OSL-GVA LX 223, GVA-WAW LO E75, WAW-WRO E952, WRO-WAW E70 Last edited by jb1; 24-06-2022 at 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Flyklapper
|
![]()
Ser de er 4.30 sen fra JFK i dag. Noen som vet hvorfor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Når denne dukker opp i bunn. sier det jo litt hvor populære norse er der.
om jeg så syntes videoene mine fikk langt færre visninger enn jeg håpet på.(synd egentlig har tatt en avgjørelse om ikke drive sånn med youtube) https://www.youtube.com/watch?v=hUw8WfGg-9Y
Last edited by joandreas; 24-06-2022 at 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Du burde kanskje legge ut link til videoen din?
https://www.youtube.com/watch?v=BvJqLP_dVXs
Vil du ha flere views vil jeg anbefale deg å snakke på video eller gjøre en voiceover etterpå. Uten dialog blir det kun slideshow noe som kan være kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Skuffende ved innsjekking for Norse 21 idag.
Det var 3 skranker for økonomi klasse og en for Priority/Premium men ikke noe kø ordning, alt var blandet sammen og vi ventet 45 minutter bare for å vise passet og få et boarding kort. Trodde Fast Track var inkludert i Premium Plus men det var det ikke. Så nærmere på Premium Plus beskrivelsen pg det står Priority Check In og Priority Boarding, men jammen manglet det Fast Track. My bad, jeg var helt sikker det var inkludert. Fullt kaos og lange køer for sikkerhets kontroll. Skuffende, tar ikke Norse igjen før det blir prioritet check-in og Fast Track, gjerne også TSA Pre-Check. (Lounge på Gardemoen er kanskje for mye å håpe på)
![]() |
#640 |
Flyklapper
|
![]()
TSA Pre skal være på trappene. OSL Lounge er din for 350 kroner, er det vel ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Atlantic Airways - status og flåte | Fysikeren | Flyforum | 40 | 25-10-2024 18:34 |
Nytt flyselskap: Fair Airways! | C130 | Småprat | 13 | 21-08-2012 09:12 |
SVG Atlantic airways | krølle | Spotteralerts | 5 | 20-07-2012 19:26 |
Atlantic airways på sola? | svgspotter | Flyforum | 1 | 23-08-2010 20:05 |
Atlantic Airways | G-COLE | Flyforum | 0 | 13-04-2006 14:25 |