![]() |
|
![]() |
#81 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kan se ut som at Widerøe muligens har innført gratis servering for EBD utover alkoholfri drikke. Fikk i hvertfall beskjed fra en hyggelig flyvertinne om at WF nylig har oppdatert servicemanualen sin når jeg ville betale for muffinsen min, og at den nå sier at både snacks og drikke er gratis for EBD.
I såfall er det en tommel opp til Widerøe for å utvide fordelene i stedet for å forbedre dem bort! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
* må lære meg å lese *
Om det nå også inkluderer spiselige ting, så er det strålende! Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#83 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kveldens ventetid for ombooking som EBG etter å ha misset videreforbindelse: 2 timer. Er de underbemannet oppe i Bodø/Mosjøen hos WCCF?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#87 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det gjøres ikke av Mosjøen men av irr-senteret i Bodø, og det var mye dårlig vær rundtomkring, så da kan det ta litt tid. Men hadde du gått på chatten, ville du fått hjelp med en gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg var naturligvis rask med å chatte, men fikk melding om å pent vente på sms for tildeling av ny flight, den kom etter to timer og flere purringer fra WGH Flesland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ser ut som at det nå er helt slutt på free seating hos Widerøe. På mine to siste kortbaneturer så har jeg måttet velge sete under innsjekk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Høres jo helt fantastisk ut. Da slipper man endelig å være han merkelige fyren som spretter opp av stolen allerede når man ser flyet taxer inn mot gate 😅
![]() |
#92 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Men hvis flyet er under halvfullt, er de fremste setene blokkert når man velger ved innsjekk? For hvis ikke må man jo flytte seg bak uansett...
Man mister jo litt av sjarmen når man må reservere sete på forhånd, er litt mer «bussaktiag» når man bare må ta et ledig sete ![]()
![]() |
#93 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Anyway, hadde to legs på kortbanenettet i dag og til min store skuffelse var det free seating.
![]() |
![]() |
#94 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#95 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
De to siste gangene jeg har reist med Widerøe fra TRD har jeg fått opp "Wrong flight" ved ombordstigning, første gangen trodde jeg den nye Sas-appen hadde skylda, men i dag skjedde det samme med Widerøe-appen. Noen som har opplevd det samme?
Eller kanskje LN-Mow har noen teorier. Var samme gate begge gangene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Et lite spm om Widerøe og Eurobonus som det har vært mye snakk om her på forum. Jeg har en billett til TOS med kombinasjon av AF/WF/KL flyvinger. Billetten er bestilt via AF/KLs system og Flying Blue-nummer er lagt inn. WF-flyvinger gir ikke Flying Blue poeng, men denne ruten (TOS-BGO) gir poeng i Eurobonus. Er der mulig å legge inn nummeret på noen måte i reservasjonen, eller må det etterregistreres etter fullført flyvning?
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#98 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Gate uten sperre, men fikk "Nei-lyd" og "wrong-flight"-meldingen. Gate-agenten måtte boarde meg manuelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser ut som det nå kommer IFE på både E2 og Q400, i form av innhold man kan laste ned
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Flyklapper
|
![]()
Q400 og E2 er implementert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med å reise med Turkish Airlines | Fnate | Reiseforum | 19 | 28-06-2016 19:49 |
Erfaringer med å reise med Westjet? | RJon | Reiseforum | 2 | 03-09-2015 13:16 |
Reise med 12 dager gammel baby til Riga, med kunn fødselsbevis? Går det? | Mamma | Reiseforum | 3 | 11-04-2011 02:10 |
Toska ble nektet å reise med Widerøe | intransfer | Flyforum | 7 | 05-01-2006 11:00 |