![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra vinteridyllen. Nå skal bilen pakkes, frokost med gode venner spises før vi setter kursen sydover mot Ris. Ha en bra lørdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. Blå himmel og et par minus på morgenkvisten. Espressoen er i koppen, mens jeg planlegger dagen. Barn skal kjøres i bursdag og de gamle må besøkes for en liten mini-dugnad. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg Sykehus. Her startet dagen 0600 med antibiotika og litt målinger. Formen kjennes fin ut i dag. Det er bra for gårdsdagen var heller tung. Ikke veldig mye å ta seg til her i dag. Det blir vel å se sport på TV og forhåpentligvis komme seg en tur ut etterhvert. Kjøpesenteret er like ved sykehuset så jeg tenke jeg skal ta en tur innom bokhandleren og se om jeg finner noe lesestoff.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goood Lørdag fra Danmark. Turen går idag til Stockholm ombord hos Ryanair på en lille weekendtur til den dejlige hovedstad. god weekend der ude.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Straks kaffe og frokost. Skyfri himmel i Oslo i dag, så er i ferd med å få overtalt fruen til å bli med en tur i Holmenkollen. Ellers ingen store planer for helgen. Ønsker alle en finfin helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God dag fra en stor, grønn kasse det står Ruter på. Av gårde på en liten utflukt med både 74 og 73B.
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag fra Oslo hvor Holmenkollen står på tven i bakgrunnen. Johaug vinner nok høvelig rått. Ellers ikke store planer - går jo inn siste dagen med isolering pga corona. Er jo så å si symptomfri nå så burde vel kunne gå ut blant folk snart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Nytraktet kaffe er i koppen og formen er jo strålende etter at fredagspilsen ble byttet ut i en ca 13-14 timers hjemmekontorøkt i går.
Rakk et par episoder Expanse før køya også. Er bare på sesong 5 og den har virkelig tatt seg opp igjen. Men ståa er at jeg også virker å ha alt for mye å se på nå, og aldri nok til. Det er Picard, det er 1883... Maaaakan. I kveld er det imidlertid Fårikål og vin med Storsmurfen, mens vi skal binge serier på TV.. Ha en j***a fin lørdag!
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 05-03-2022 at 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra skogkanten. Deilig frokost snart ferdig og vi holder oss litt unna marka i dag da det er mye skumle folk i strøket. I kveld er det fest på godset til svigers litt lengre opp i lia her og da skal svigersønn vise seg fra sin beste side.
Last edited by SudCaravelle; 05-03-2022 at 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God formiddag fra VY!
Her suses det ned for en dagstur til Larvik i finværet. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Helg, ja .. Helgevakt, tenker jeg vi sier. Elefantkoppen er full. Jeg er det ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Bedre loerdag fra bassengkanten - i likhet med Fnate ble det 14 timer paa hjemme kontoret i gaar og uten Fredags IPAen - fikk paa plass en noksaa komplisert leveranse i prosjektet og det foeles alltid meget bra. I dag er det ogsaa utflukt paa vaar dagsplan, ut til det stille hav - Laguna Beach med laaang tur paa stranden sammen med de 2 firbente og den lille Italienerinnen er meget godt kropp og sjel. Vi er utrolig heldige som har frihet til aa ta slike «breaks».
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Eftan frå uti Trondheimsfjorden. Etter ei litt skit veke med fleire lag med feil på noko ingen likar å ha feil på, kunne eg ta helg i går etter å ha fått fiksa det meste og ein plan på at eg skal få det til å bli betre om litt. Er nok ikkje laga for "drift". Så no har vi laga skulebrød på hytta, og det er vispa krem til både dei som vil ha krembolle og dei som vil ha irish til kvelds.
Driv å skal starte opp eit prosjekt saman med nokon i Polen, og skulle reist dit snart. Lysta er middels. Ein kamerat bur langt nord/aust nær ein base, brukbart med aktivitet. Håpar det løyser seg.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Ja, det stemmer at 73B kun går på Østfold etter at de sluttet å bruke de togene på Vestfold banen. Jeg gleder meg til den nye tunnelen fra Ski til Oslo S åpner ![]() Ski stasjon har blitt veldig flott. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Røros! | Concorde98 | Flyforum | 7 | 03-07-2021 15:43 |
Glad lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 16 | 24-03-2019 03:39 |
God lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 13 | 24-11-2018 18:21 |
Glad lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 7 | 03-11-2018 13:44 |
God lørdag fra Porvoo, Finlands svar på Røros | robertaas | Flyforum | 20 | 02-06-2018 22:34 |