![]() |
|
![]() |
#1581 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1582 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Nei, hat fortsatt ikke fått det til.
![]() |
#1583 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1584 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Ja, det er jo helt ubegripelig at det skal være så elendig. Jeg kan ikke skjønne annet enn at SAS må tape en god del penger på alt tullet og at folk gir opp å booke med dem. Virker som standardsvaret til callsenter er "bruke chrome" på det meste nå. De sier det så slavisk at selv når jeg ringte for å booke bonusflighter som ikke lot seg booke online (Star Alliance bookingen var stengt) så var beskjeden - "du må bruke chrome" for å gjøre det ![]()
![]() |
![]() |
#1585 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg husker at for rundt 20 år siden tok jeg en gjennomgang av websiden til SAS og sendte mine kommentarer til dem. Det ble en ganske lang liste. Det virker jo ikke som det har blitt noe bedre siden den gang. SAS må vel være det eneste store flyselskapet som har en så dårlig løsning. Jeg har i alle fall ikke vært bort i det, så det må da være mulig å utvikle noe bedre enn det de har. Som Discus skriver så må da SAS tape penger på dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1586 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her er liten sak som dukket opp for et par dager siden som også viser hvor håpløs sas.no er. Niesen bor i Tromsø og skal på utveksling til Aalborg nå i vårsemesteren. Hun tok kontakt med sin onkel for å få litt bistand. Jeg tok en sjekk på sas.no for å se hva som fantes og det eneste som kom på de aktuelle rutene var ikke tilgjengelig. Vi prøvde deretter Widerøe.no og der kom flightene opp og de lot seg også greit booke. Så da fikk vi fikset det.
Hadde dette vært en tur til f. eks Tyskland og en blir møtt med en slik beskjed som vi fikk, ville jo gjerne menig mann da heller sett om Lufthansa hadde noe å tilby og da hadde SAS tapt de pengene. Jeg har opplevd liknende ting tidligere også vet SAS flighter ikke er tilgjengelig hos sas.no men at flyvningene er der og greit lar seg book f. eks gjennom Widerøe.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#1587 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Oppdaget akkurat en endring på en tur OSL-LHR-OSL om halvannen uke som jeg ikke hadde fått beskjed om (begge retninger er endret.)
Når jeg velger "velg en annen flygning" får jeg kun mulighet til å vel hjemreisen. Men når jeg går videre er det utreisen som dukker opp, men jeg får kun rettet den til en ny LHR-OSL på samme dato som utreisen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1588 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det virker som om det har blitt endra verre etter at de endra litt på oversiktene over mulige forbindelser osv. Nå er det mange flere håpløse routinger - typisk med nattstopp på OSL. Disse er det ingen mulighet til å filtrere ut heller, slik at "lavpriskalenderen" har blitt nærmest verdiløs: Det er gjerne nattstopproutinger fra "Norge" via OSL til "Verden" som er billigst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1589 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
SAS hadde jo gjort ting litt enklere for kundene om de viste faktisk flyplass og ikke bare bykode. Søker man på bykode (LON, NYC...) så får man også det opp på detaljbildene om flygingen...
![]() |
#1590 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Tirsdag ble en flight jeg hadde fra SFO i mars kansellert. (Ble booket om til dagen etter)
I går var den plutselig til salgs igjen og jeg ringte inn og fikk flyttet tilbake, for i dag å finne ut at den var kansellert nok en gang. Kan legge til at flyet dagen før var "borte" i går, men er tilbake i salg nå. Om det er "sas.no" eller pølsefingrede ansatte som er problemet er uvisst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1591 |
Newcomer
|
![]()
SAS.no er for min del tyngre å bruke enn alle andre stader på nettet der eg betalar ting, fordi eg må leggje inn all kortinfo manuelt kvar gong.
Er det slik for alle andre også? Chrome fiksar jo vanlegvis dette enkelt, men i betalingsdialogen på SAS.no dukkar aldri Chrome-hjelpa opp, og det er heller ikkje mogleg å lagre kortopplysningar lenger. Er det andre som har funne noka god løysing på dette, eller slit de med den same irritasjonen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1592 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Er det flere enn meg som har problemer med SAS-appen og deres nettsider i dag? Appen hos meg lar seg ikke åpne og på hjemmesidene er det få funksjoner som virker. Får bl.a ikke sett på mine bestillinger, men blir da kastet over på mine Eurobonus-sider...
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#1593 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har en reise neste uke med sas, men fant ut at bookingen er falt ut av oversikten i appen. Ble smått urolig før jeg fikk sjekket at den er synlig på nettsidene. Flere som har opplevd samme? Finns det noe mulighet for å oppdatere dette i appen?
Ser forøvrig at passdetaljer er falt ut av oversikten i appen.
![]() |
#1594 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
"Det er ingen tilgjengelige seter på den valgte datoen. Velg en annen dato."
SAS må nå tape masse penger på at de i ny og ne har helt blackout på mulighet for å booke noe som helst på sas.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#1595 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Under mine bestillinger på sas.no får jeg nå opp hver bestilling mellom 2 og 4 ganger.
Når var det sas kom med nye sider? Er det ikke smått utrolig at et så stort selskap er helt ubrukelige på it-fronten? Det er liksom noen småting hver eneste gang jeg bruker sas.no.. De må jo tape masse penger på dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1596 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jeg får opp 2 av 3 bookinger. Den tredje dukker opp sånn innimellom...
![]() |
#1597 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#1598 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
De har tydelig ting på stell iallefall
![]() sjekket akkurat en bonusreise i Mai, via mobilen, ikke app, får jeg opp 25473 i GO, men bare 18000 i Pluss ![]() Burde jeg gå for Pluss ![]() Men på den gode gammle Dell pc'en fikk jeg plutselig samme dag, samme flygninger til 12000 i GO, So off i GO |
![]() |
![]() |
![]() |
#1599 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det kan jo skje om det ikke er ledige bonusplasser i Go og du får opp "poeng+kroner"-billetter.
![]() |
#1600 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Er det noen som vet eller forstår hvordor ikke alle bestillingene er synlige i appen? Hadde ingen problemer med det tidligere, men for ca en måned siden forsvant 2 av 3 bestillinger, selvom de er synlige på hjemmesiden.
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |