![]() |
|
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God regnfull tirsdag fra det sørlandske....
Eneste dagen i uka hvor jeg kan sitte på gjemmekontoret uten noen planlagte møter eller avtaler. Ikke så værst det da.... Good day! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God dag fra Kongsberg.
Her er det overskyet og ganske mildt egentlig med 9 pluss grader. Jeg har akkurat gjennomført dagens trim som ble en gåtur på 4,1 km. Godt å røre litt på seg. Ellers dukket det opp innkalling (eller innbydelse som min datter kalte det for når hun var liten) til Riksen i dag. Det ser ut som det blir et 4-5 dagers førjulsopphold der inne i første delen av desember. Kunne heller tenkt meg en førjulstur til Tyskland med julemarked mm enn juleopphold på Riksen. Men, men vi får følge legens anbefalinger. En fordel med innleggelse i desember er jo at jeg slipper unna en del julemas og stress her hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra det øverste venstre hjørnet.
Etter gårsdagens flotte dag, er hverdagen tilbake med ufyselig vær. Dagen blir nok for det meste tilbragt på telefonen, men satser på en bedre middag enn i går, som var svært god, men som endte med at Montezuma tok hevn .. Øl og burger i dag. Turen ut gikk fint. God plass på Alaska’s 7 år gamle 737-900ER, og alt som normalt, medmasker og alt. Svingte innom Renton og Everett på veien nordover og noen av dere har sikkert sett bilder allerede. Godt å være tilbake. Nå skal det frokosteres. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 8 | 21-09-2021 18:25 |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 47 | 16-09-2021 07:49 |
God tirsdag fra 9J | RJon | Flyforum | 13 | 09-02-2021 19:56 |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 11 | 06-10-2020 18:54 |