![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen! Uvant å være først.
Uten egentlig å ha sjekket værmeldinga, var jeg litt uforberedt på å møte t-skjortetemperaturer her i Mosjøen. Men greit nok. Turen gikk smertefritt, men er litt sur på SAS for at de byttet inn en 320 classic på TRD-flighten. Så mangler fortsatt NEO … Ellers var det greit. Med unntak av maskeplikten var det akkurat som før. På Newark-Oslo var det fortsatt forenklet opplegg, men greit nok på en kort nattflight. Men oppvarmede rundstykker burde de kunne klare nå uten at vi dauer …. ![]() Bor AirBNB denne gangen, i et historisk bygg i Strandgata. Skikkelig retro, men helt ok. Så nå har jeg fått i meg en solid ladning egg&bacon og dagens første kaffekopp mens noen biller synger på radioen hjemmefra om at hverken de eller apekattene deres har noe å skjule …. ‘Fin dag allesammen, spesielt på Riksen! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 13 | 15-12-2015 16:42 |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 23-06-2015 15:30 |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 7 | 20-01-2015 11:19 |
Mørketidsbilder fra Nord | LCH78 | Bilder & foto | 4 | 30-12-2009 10:37 |
Magebilder fra nord | Polaris | Bilder & foto | 10 | 21-11-2009 12:20 |