![]() |
|
![]() |
#621 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Returen 17 Oktober er den siste for årets sommersesong ja. Starter vel igjen til våren.
#622 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I "gamle dager" kuttet ogsaa SAS flyvninger OSL/FBU-NCE i slutten av oktober og kom tilbake til sommeren. Men baade DY og SK har hatt helaarsflyvninger dit lenge, men markedet er jo klart mindre paa vinteren selv om Nice er fint aa besoeke hele aaret.
I dag kom ogsaa foerste tilbudsmail fra Flyr med flyvninger til SVG. Kun kr 193.
#623 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ja, de de har vel fløyet noe til NCE i vintersesongen, i hvertfall Norwegian. Men man snakker da sånn 3 ukentlige i stedet for 3 daglige. Men NCE er og blir primært en destinasjon fra april til oktober Ellers ligger da OSL-SVG ute. Såvidt jeg ser 10x ukentlig fra 31/10 |
|
![]() |
![]() |
#624 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
De har jo samtidig dumper billetter til under 200 på samtlige reisemål. 193 kr til TOS, TRD, BGO... For meg virker det som at de tenker PR -- dumper billige billetter for å få folk til å bruke dem + sørger for infrekvente ruter til mange destinasjoner slik at de kan reklamere med mange destinasjoner. For å gi inntrykk til menigmann om at de er større enn de er -- og desidert billigst! Det er klart det er folk der ute som vil ha billetter til en slikk og ingenting, og det hjelper å etablere dem hos folk som et alternativ -- men kommersielt må vel dette svi ganske hardt? (Noe som kanskje er OK på kort sikt) |
|
![]() |
![]() |
#625 |
Flyklapper
|
![]()
Kan bare spekulere, men jeg tror dette er etter planen. Med relativt dyp krigskasse/oppstartskapital har de kalkulert 'uten inntekter' frem til våren og høysesong. Dermed er alt de får inn 'bonus', og pluss på bunnlinja.
Bare en mistanke ... |
![]() |
![]() |
#626 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Flyr aksjen er opp +15%så langt i dag uten at jeg klarer helt å se hvorfor.
#627 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Optimisme rundt gjenåpning, selv om jeg mener det egentlig burde vært priset inn allerede |
|
![]() |
![]() |
#628 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
I følge en artikkel i Finansavisen så eies nå 25% av Flyr av småsparere i Nordnet
|
![]() |
![]() |
#629 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser ut som Flyr har begynt med ungdomsbilletter
|
![]() |
![]() |
#630 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Disse er tilgjengelig for de mellom 16 og 29år. 2x innsjekket bagasje er inkludert, samt fri endring inntil 3 dager før avreise. Billigste jeg finner på TOS-OSL er 294kr.
DY sine ungdomspriser falt dermed fra 349 til 299 på samme strekning, men derimot uten innsjekket bagasje, men er vel kanskje fortsatt slik at man kan endre billetter med DY inntil 7 dager før avreise på innenriks gratis. Tydelig de prøver å stjele prissensitive kunder som studenter fra DY her.
#631 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Orker ikke bla meg gjennom 635 poster, så kanskje spørsmålet har vært oppe før: Kommer Flyr til å innføre noe fordelskort alà Eurobonus etc?
|
![]() |
![]() |
#632 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
De har snakket om å ha et fordelsprogram uten å ha vært veldig konkrete |
|
![]() |
![]() |
#633 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
En rask kjik på programmet i januar viser at Flyr må ha fem fly innen 8 januar. Forsøkte å snoke litt på eInnsyn om det lå noen søknader om neste maskin men klarte ikke å finne noe. Noen som vet hva som blir neste individ og evt når den dukker opp?
|
![]() |
![]() |
#634 |
Speedbird Concorde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Så da blir det fort LN-FGC da |
|
![]() |
![]() |
#636 |
Flyklapper
|
![]()
Det skal være to Pegasus’er på Shannon som etter hva jeg forstår egentlig skulle vært nummer tre og fire. Men slikt forandrer seg jo fort.
|
![]() |
![]() |
#637 |
Pilot Student
|
![]()
Neste fly skal etter planen komme fra FlyDubai, etterfulgt av 2 stykk fra Pegasus. Det jeg har fått høre fra noen internt er at de håper å ha 6 fly innen utgangen av året
![]() Last edited by LN-FGA; 10-10-2021 at 23:43. |
![]() |
![]() |
#638 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Set ut som Flyr har begynt med nattstopp på TRD. Dog kun mellom søndag og mandag
|
![]() |
![]() |
#639 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Ser ut som det også gjelder BGO på enkelte dager, nå i oktober |
|
![]() |
![]() |
#640 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
spørs om de vil ha flydubai med 6 business class seter i front.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norsk Hercules flyr for Tesco? | Maltwhisky | Flyforum | 6 | 23-12-2012 13:06 |
Nytt norsk flyselskap: Feel Air | CK | Flyforum | 608 | 28-10-2011 12:36 |
Erik Braathen ut av Norwegian | Concorde | Flyforum | 1 | 27-11-2009 22:39 |
Flydirect.no er navnet et nytt norsk flyselskap med base på Rygge | Herlov | Flyforum | 3 | 25-01-2008 13:56 |