![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ellers er jo http://lysverket.no/ også en vinner, men her har det vært vanskelig å få bord. Et siste alternativ i det nye in-strøket i byen, er https://www.villani.no/
Last edited by Hickok; 09-06-2020 at 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jul 2017
|
![]()
Restaurant 1877 er også et godt valg.
Hvis dere er interesserte i sjømat og en helaften i godt vær, kan Cornelius anbefales. Hit når dere kun med båt, restauranten arrangerer transport fra Bryggen. Ca 30 min båttur hver vei. https://corneliusrestaurant.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Siden jeg snart har 24 timer i Bergen, hvor bør man gå å spise? Tenker i grunn til basic og valua-for-money, og ikke nødvendigvis klinke til med Renaa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Anbefaler gjerne nabolagsrestauranten Spisekroken i Klosteret på Nordnes. Kort spasertur fra sentrum og god mat og vin til humane priser. Var der for et par mnd siden og ble veldig fornøyd.
http://www.spisekroken.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er ikke Renaa i Stavanger ;-)? Eller har de aapnet i Bergen ogsaa. Jeg har ogsaa hoert mye godt om Spisekroken og Brasilia Bergen.
![]() |
#27 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ooops, ser jeg skrev feil, Det vil si jeg skal til Bergen også, noen uker etterpå. Men først venter Stavanger, så trenger tips der også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Stavanger:
Kan anbefale: Garcia. Ligger nær Tou Scene i trendy område i Stavanger Øst. https://garcia.no/ I andre enden av byen i Ledaalparken (ikke så langt unna Scandic Royal og Clarion Hotell) ligger Matmagasinet. https://www.matmagasinet.no/ Ender du opp der kan jeg også anbefale et besøk på Lervig Lokal like ved som er Lervig Aktiebryggeris egen brewpub med godt utvalg i lokalt brygg og de har i tillegg noen ganske greie lunsjretter også. https://lervig.no/local/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Skal en helg til Stavanger i november. Hvor bor man? Har bil, men greit hvis det ikke er så veldig langt unna der de går rundt i ring på isen, rett frem og til venstre (Sørmarka arena…
![]()
![]() |
#31 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Til min store overraskelse, så er en del hoteller på Vestlandet allerede fullbooket, en litt halvtilfeldig helg i begynnelsen av august. Trodde jeg skulle være tidlig ute og booke nå, men Alexandra i Loen er fullbooket allerede, 5-7.aug. Vurderer Union i Geiranger (var der i sommer, ypperlig) eller kanskje Kviknes, Balestrand? Noen andre gode alternativer i det leie der?
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Slik var det i fjor også ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Folk tenker vel at det kan bli nok en covid-sommer og satser på Norges-ferie. Situasjonen kan endre seg og det kan jo bli ledig hvis bestillinger kanselleres senere. Kviknes og Union er gode hoteller. Alexandra i Loen har jeg ikke bodd på, men et riktig koselig hotell er Walaker hotel i Solvorn (det er virkelig et hotel med én L). Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Spørs nok ikke om en reservasjon snart må gjennomføres ja, da det begynner å fylle seg godt opp. Leikanger Fjord Hotel som jeg også bodde på i fjor er fullbooket de også. Og det hjelper jo heller ikke på tilgjengeligheten at vi antagelig må ha 5-7 rom ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja, og det er vel derfor jeg dro på ferie etter at skoleferien var over. Da kunne jeg stå på en bensinstasjon i Åndalsnes og booke en natt på Union samme kvelden
![]()
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har du sjekket Hotell Ullensvang i Hardanger Cecilie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
Litt mindre fjongt, men fantastisk plassert er Stad Hotell (lagt ny asfalt opp til Vestkapp). Et hotell du alltid kan være sikker på har ledige rom til ok priser er Quality Ulstein, men ikke i samme gate som det du kanskje er ute etter. Valldal fjordhotell ligger også utmerket til hvis dere skal over Trollstigen. Blåtind Boutique Hotel ikke langt fra Valldal er også en fin opplevelse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Dere får bare ta overnatting slik vi gjorde da jeg opprettet denne tråden, her fra Balestrand
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
at your service!
|
![]()
Her er eg sjølvsagt revnande inhabil, men anbefalar www.unionoye.no om dei har ledige rom.
![]() |
#40 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Luftskip ambisjoner på Vestlandet | LN-MOW | Flyforum | 5 | 17-11-2016 12:07 |
Radardekningen på Vestlandet? | gingo | Register- og ATC-Forum | 12 | 31-05-2014 22:12 |
Drittvær på Vestlandet | andreas97sas | Bilder & foto | 5 | 29-02-2012 00:30 |
Hvor på Vestlandet er dette? | Rob Mulder | Flyhistorisk forum | 16 | 26-02-2010 19:08 |
My Travle på vestlandet ? | ENZV | Flyforum | 9 | 11-05-2007 21:00 |