![]() |
|
![]() |
#1561 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1562 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Altså.. dette var første gang jeg var borti denne prosedyren, sikkert jeg som ikke har fulgt med. Ikke mulig å bestille bonusreise online, gjorde telefonbestilling og fikk tilsendt betalingsinfo på epost. Kr 375 i kredittkortgebyr--? Ringte tilbake og dobbeltsjekket før jeg betalte. Neida, det gebyret kom ikke til å bli belastet bare jeg fullførte bestillingen. Betalte. Ble belastet.
Last edited by vbirk; 24-09-2020 at 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1563 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Ikke en `feil, men er det flere enn meg som synes lavpriskalenderen på sas.no er rotete/uttydelig nå ?
Tar absolutt høyde for slappere syn med årene, men skjønner ikke helt grepet som er gjort her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1564 |
Flyjunkie
![]() Join Date: Sep 2009
|
![]()
Flere som får 502 Bad gateway for øyeblikket? Var litt hickup på lørdag også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1565 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1566 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
502 bad gateway var veldig plagsomt en periode i juni, skrev til SAS om det og fikk bare til svar fra Customer Care i India, at de syntes det var leit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1567 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Dette skjer ofte om du bruker VPN, slå av den, så funker det som oftest bra. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#1568 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
I går var det også umulig å bestille bonusbilletter på nett, så da var å ringe eneste alternativ. Ser også i dag at man fortsatt ikke får noen statusfordeler på bonusbilletter.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#1569 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Jeg må endre en bonusreise på ssa.no, men jeg får denne pussige meldingen. Svaret på alle er at de er på jordet siden jeg er logget inn.
Tekniske problemer? Eller bare fryktelig mange som er på?
![]() |
#1570 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1571 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Nei, tror du ikke at det er samme feilen der
![]()
![]() |
#1572 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Ikke mulig å kansellere sas plus pro på njet, men må ringe inn. Det må nå snart være mulig å lage en 100% funsjonell side...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1573 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har du VPN på bør den slås av når du bruker SAS’ nettside, det blir ofte tull ellers.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#1574 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I kveld klarer ikke SAS å fortelle meg hvor mange bonuspoeng jeg har når jeg er logget inn. Herregud for et rør
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1575 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
sas.no lar meg velge seter på både LH og OS-flighter, men selvfølgelig ikke på SK-flighter. Da må man sitte 40 minutter i kø på chat eller telefon. Når setene først er allokert kan man fint endre dem etterpå
![]()
![]() |
#1576 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hva er det egentlig som ligger bak? Det koster jo til syvende og sist kunder å ha nettsider som slår knute på seg sjøl. Har også hatt ymse rot i det siste. Det må jo være ei relativt grei investering å ordne seg nettsider, som faktisk funker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1577 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Da sier sas.no konsekvent "Du kan dessverre ikke få boardingkort på mobil. Du må skrive ut kortet eller få det på flyplassen. " når man sjekker inn, men man får allikevel fullverdig boardingkort på mobilen...
![]() |
#1578 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Nå er det helt umulig å etterregistrere poeng på sas.no. Når en trykker på registrer, så får en beskjed om at telefonnummeret mangler, og om en prøver å rette opp i det, så stopper alt med en kjekk "noe gikk galt, prøv igjen senere". Og der stopper det i en loop det er umulig å komme ut av. Er det flere som sliter med det samme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1579 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Når jeg forsøker å endre en bonusreise, ber SAS.no meg om å logge inn. Jeg er logga inn, og ser på "mine bestillinger"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1580 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og i dag fungerer ikke "mine bestillinger"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |