![]() |
|
![]() |
#161 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
Last edited by joandreas; 30-06-2021 at 21:24. Reason: info |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Speedbird Concorde
|
![]()
LN-HFH: Trangboddheten kan dessverre bekreftes hele veien forover. Jeg hadde et knapt halvfullt (84 pax) fly ned på kvelden og flyttet meg litt rundt bare for å teste. Jeg er 194 cm og på de normale setene var det rett og slett umulig for meg å sitte med bena rett frem. Skulle jeg få f. eks et midtsete og et par røslige personer på hver side får jeg rett og slett ikke plass.
Derimot er det forbausende god plass ved nødutgangene på rad 15 og 16. De fremste radene er like trange. Her er riktignok midtsetene blokkert fra rad 6 og forover, men det er akkurat like trangt. Mulig dette forandres på FGC og FGD som kommer fra Norwegian om et par uker, DY hadde jo bedre plass foran på venstre side. Aner ikke om Flyr beholder konfigurasjonen fra DY eller om de stabler om. De to forreste radene, 1ABC og 2 DEF (Det er ikke rad 1 på høyre side) har brukbar plass, men her er veggen rett foran og armlene står fast, så det er ikke mulig å sitte litt sideveis. 1C og 2D er dermed de eneste to setene der man kan strekke ut bena litt i midtgangen. Illustrasjonsfoto fra rad 2: Last edited by KnutW; 30-06-2021 at 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Tja, jeg fikk plass til mine 190 på rad 11, selv om det ikke var veldig mye å gå på
Men så gjenstår det å se på hvordan setene på de to neste maskinene er, da det ryktes være ex-Norwegian og ikke ex-Pegasus ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det med setene virker litt rart. DY har jo satt inn moderne seter med lomme oppe, og jeg synes også de er gode å sitte i, selv om de er tynnere. Med mine 1,62 sitter jeg greit til og med i en Dæsjåtte, men jeg setter også pris på den ekstra plassen det gir med tynnere rygg og lomma oppe, så her har Flyr IMHO rett og slett tatt et steg tilbake.
Bare de holder seg i lufta til 24 august, så får jeg se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Har de puttet inn flere seter enn det man har i SAS og Norwegian.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Så i teorien skal de tre selskapene ha ca lik beinplass, men det er nok dermed tykkelsen på setene som avgjør i praksis.
![]() |
![]() |
#170 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vel mine 183 ved nødutgangen. tips ikke sitt ved nødutgang ved lansering da samtlige pressefolk sitter der, eller bak meg. hadde jeg hatt en full video av hele turen, hadde jeg sletet med det. har nok mandags, eller søndagsprosjekt med å redigere vekk noen svarte barer i video.(Tenkte ikke på dette da filmet)
Last edited by joandreas; 01-07-2021 at 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Hadde glemt ut både flight og dato da jeg åpnet Mastercard-utskrift her nede i Bayern og fant et trekk fra Flyr på 365,-. Var det gøy ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Speedbird Concorde
|
![]() Quote:
Vannkanoner fra Avinor både ut på Gardermoen og inn på Langnes. Fin tradisjon. Hyggelig middag med gjengen i Tromsø ble det også, jeg og et par andre dro tilbake sydover med kveldsflyet, mens mange fortsatte kvelden i Tromsø. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Neo på OSL-TOS-OSL - når flyr den? | grindstein | Register- og ATC-Forum | 1 | 21-12-2020 17:56 |
Hvem flyr fra OSL med business seter innen Europa | Tjab | Småprat | 11 | 03-01-2015 12:48 |
Qatar Airways, A7-ACL, Airbus A330-200. Første flight til OSL 5/10-2011. | TKDahl | Bilder & foto | 18 | 10-10-2011 00:26 |
A.B Tv flyr med DY osl-tos-osl | sail4fun | Flyforum | 7 | 31-12-2007 16:23 |
Hvem flyr med gule motorer? | Range Rover | Flyforum | 9 | 02-11-2004 16:48 |