![]() |
|
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Og dette bekreftes igjen - idag - av Kjos! E24 Quote:
You can tell the size of a man by the size of things that bother him. Last edited by Wahoo; 15-03-2021 at 20:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Det er lov å tenke litt gjennom hvilken motivasjon enkelte personligheter har for å si det de sier, en gang i ny og ne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg hadde trua på Norwegian da Kjos startet opp og jommen fikk jeg ikke trua igjen. Ikke minst fordi Kjos&co kan plukke materiell og mannskap billig. Joda jeg syns folk skal tjene skikkelig i sine jobber men trolig er overskuddet av mannskap uten jobb såvidt stort at folk tar til takke med nesten hva som helst(evt hvis man går på ledighetstrygd kan man jo heller ikke bare velge å takke nei hvis aktuelle jobber skulle dukke opp).. Skal en LCC LH lykkes noen gang så må det være nå(er min spådom)..
![]() |
![]() |
#4 |
A Flying Paramedic
|
![]()
Så det du mener her Skuggenheimer er at Kjos og Co kan velge og vrake i ansatte, betale de peanøtter fordi folk må ha jobb, igjen slik at DU og andre kan reise for en slikk og ingenting?
Imponerende! Og yrket ditt var hva sa du? Jeg kan sette en femmer på at Kjos og Co igjen ansetter folk på kontrakter hos OSM, hvor de står uten rettigheter osv... Å skulle det på nytt gå åt skogen, så står de ´´ansatte´´ igjen på bar bakke uten jobb på timen.. Men så lenge DU fikk reise billig, så betyr det lite og ingenting... Flott holdning og det er godt du har trua! DYA |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Atlantic Airways - status og flåte | Fysikeren | Flyforum | 40 | 25-10-2024 18:34 |
Nytt flyselskap: Fair Airways! | C130 | Småprat | 13 | 21-08-2012 09:12 |
SVG Atlantic airways | krølle | Spotteralerts | 5 | 20-07-2012 19:26 |
Atlantic airways på sola? | svgspotter | Flyforum | 1 | 23-08-2010 20:05 |
Atlantic Airways | G-COLE | Flyforum | 0 | 13-04-2006 14:25 |