![]() |
|
![]() |
#21 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Kom deg unna Denarau, helst oppover Yasawa.
![]() |
#22 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Annet enn at vi skal fly til Nadi så er jeg ikke helt sikker enda. Broren min skal på feltarbeid der i et halvt år nå, så det er litt avhengig av hvilken landsby han ender opp i.
|
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal til LAX eller SAN første uken i Februar ifm en jobbturne mot kunder på US west coast.
Helst SAS og *A. Første møtet blir i San Diego så da er det enten LAX direkte via CPH og deretter en biltur, eller SAN direkte via FRA, eller SAN via SFO/CPH. Entry via storbyene østpå utgår pga alt maset med å skaffe seg first med United eller lide seg gjennom en laaang domestic på rad 32+ over rockies. Spørsmålet er vel om SFO er ok å transitere gjennom eller om LAX og leiebil er like greit? Lh er jo bankers med ok tider og direktefly men BIZ-produktet der er snart bransjens dårligste... Utreise fra AES men tar en overnatting på OSL for å rekke morgenflyene sørover. |
![]() |
![]() |
#24 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis tidene passer deg, er det jo en fin biltur ned fra LAX. Og du har jo mulighet med Swiss også.
|
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tja, er mye trafikk, så tar fort 4 timer fra LAX til San Diego. Legg i tillegg til at du kanskje er ekstra trøtt når du kommer fram, så er det ikke noe jeg ville anbefalt igjen (tok turen i høst, SAS via Arlanda)
|
![]() |
![]() |
#26 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Om man kjører rett etter en så lang flight og får en ulykke så kan forsikringsselskapet si at man ikke har vært i forsvarlig stand til å kjøre.
#27 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mener jeg har sett flust av flytilbud til Sicilia tidligere. Men når jeg sjekker Catania eller Palermo (siste er første ønske) fra midten av juni dukker det opp bare relativt dårlige overganger og Norwegian skal ha 3.000 kroner én vei! Nesten så jeg vurderer å legge inn en ekstra feriedag på utreise i stedet for enten for korte eller tungvinte overganger.
Edit: Tror jeg fiksa et fint opplegg sjøl. Bruke Ryanair fra Torp tirsdag kveld og så ta onsdagen i Bergamo (hadde i utgangspunktet tenkt å ta med litt av Nord-Italia uansett, men droppet det) og fly derfra til Palermo om kvelden. Det blir ca 1.500 kroner billigere enn å fly Norwegian direkte, og et hotell til under 1.500 i Bergamo lar seg vel gjøre. Last edited by AirbusTrond; 19-01-2020 at 13:18. |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Er for tiden i Houston og vurderer å reise hjem til Norge i midten av August. Ser nå at siden det øker grådig av tilfeller av covid-19 her borte, så vil EU nekte innreise for folk fra USA. Er det noen som vet om dette betyr at jeg ikke kan reise hjem, gjennom for eksempel Frankfurt? |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() SAS skal vel fly på EWR og ORD også om det føles tryggere med transfer CPH. Du får feks retur med UA/SK via EWR 15.8 og både EWR og ORD 16.8. Last edited by SAS_flyer; 01-07-2020 at 07:40. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ja, det hadde føles tryggere å fly til CPH, enn FRA, men samtidig så føles det ikke trygt å fly innenriks i USA heller. Virker ikke som folk tar det alvorlig her borte. Ville føles bedre å fly Lufthansen direkte til Europa. Ikke enkelt dette her... |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jeg trenger hjelp/råd til flypriser/-ruter/-tider/reiser (2018/19-tråden) | TLS at OSL | Reiseforum | 100 | 06-08-2019 17:07 |
Jeg trenger hjelp/råd til flypriser/-ruter/-tider (2016/2017) | kristian | Reiseforum | 188 | 18-11-2017 15:42 |
Jeg hjelp/råd til flytider/-ruter/-priser (2014/15) | Tjab | Reiseforum | 215 | 14-12-2015 22:09 |
Jeg trenger hjelp til EB sølv oppgradering! | Fredrik Propell | Reiseforum | 21 | 28-07-2009 00:06 |