![]() |
|
![]() |
#21 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Quote:
Mulig det var for å muntre oss opp, for jeg husker en nokså muggen storsmurf som satt på trass i bikini i badekaret inne og stirret ut på regnet. Øl og fruitbats muntret oss imidlertid opp. Roomservice regningen muntret oss tilsvarende ned. Men så lyste solen en dag og da ble vi glade igjen. Uansett tror jeg det blir noe annet ja, med mindre Elefanten gjør større varp på aksjer
![]() |
![]() |
#22 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra solkysten (Vestlandet)
Verkstedopphold er stress og det krever sitt av de fleste parter. Godt det er snart helg og 4 uker fri Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Elefanten har dratt i 5 kroner + vekslepenger, så det er litt igjen å gå på
![]() |
![]() |
#24 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
EB kommer sikkert ut i snøfonna med en Aperol ..
![]() Kan anbefale Toyota. Har to stk som begge nærmer seg 200k km og har praktisk talt ikke hatt annet enn normal slitasje. Tanta til kona hadde lang vei til jobb og sverget til Corolla. Hun kjørte dem til 200k miles og byttet den inn direkte. Verdens letteste salg. ![]() G'morgen .. her skinner solen og jeg har rukket både en tur på dynga og på super'n med mitt nye fly-munnbind. Siste mote. I tillegg morgenstell og bleieskifte på svigerbeistet, som var i gang før pleiersken ankom, men det tar vi ikke i detaljer her ... Heimekontoret er åpnet, det samme er kontorvinduet til flyplassen. Ikke så mye som skjer, men en og annen frakter gir ihvertfall litt variasjon .. Earl Bailey plater prater på SiriusXM og jeg taster FXI og TTP på harde livet ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og da er gardinen trukket for .. bildet er svart ... skandale!! Må jeg skru på nyhetene isteden? God help me ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Halla fra Trøndelag!
Vinduer er "vasket" (med hageslange) og det er helt OK å kunne se mer. Angående diskusjonen om 6G for ikke så mange dager siden... MDG ønsker å straffe de som tjener mest enda mer ved å foreslå innføring av ekstra koronaskatt! https://www.nettavisen.no/nyheter/md...423957126.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Dette kan man faktisk kalle brødhoder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Og så er det no greitt då, om ein er over-6ar og ikkje permittert, har ein råd til skatten. Er ein over-6ar til vanleg og så permittert, kjem ein vel under grensa for ekstraskatt til slutt ![]() For den offentlege delen eg er i, er det ingen problem å halde seg under 6G, sjølv etter ti-femten år i arbeid. Men på kort sikt, nett no (gudane veit korleis det blir framover), kjem vi jo ut av det med uten tap (men heller ikkje noko ekstra). Vi har vel alle gjort nokre valg, så eg tenar ganske mykje mindre enn "andre", men er mindre utsett for slike events som dette. No vart dette litt lenger er planen ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Det jeg mener og tror er at de somm stemmer MDG høyst sannynelig ikke er på inntektstoppen, ellers så hadde jo ikke MDG (som vil ha stemmer) i nærhten turt å komme med noe så dumt. Jeg mistenker også at det er lettere å stemme på et parti som vil stoppe oljeintektene hvis man allerede er sikret en inntekt utenfor det private næringslivet. Det er jo påfallende at ofte vil slike partier (jeg tar med SV i denne) ønsker lavere alder for stemmerett fordi nettopp man forstår ofte senere i livet at inntekter er ikke så dumt og at de store partiene ikke er helt ute å kjører på de andre synspunktene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 15-01-2020 17:37 |
God onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 24 | 15-05-2019 22:14 |
God onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 6 | 19-12-2018 20:57 |