![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. Klar for dagens første Nespresso før jeg forlater heimen om en drøy times tid - ingen vits å sove bort dagen. Ha en bra torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Jettlegg, hva er det? Det ble normalt turn-inn i går og jeg har sovet knallbra, våknet opp til vårlig kvitring fra fuglene. Har fortsatt fri, så om en liten stund blir det et lite transport oppdrag av yngste arving. Utpå dagen skal det fikses litt i hagen samt det skal letes etter litt awardseter.
Ha en fantastisk torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. Jeg har ligget og dratt meg i senga ett par timer, men nå har jeg kommet meg opp og fått fyr i peiser og ovner, både oppe og nede. Det var 8 grader i kåken da svigerfar var innom i går morges. Han fyrte opp i peisene og satt varmepumpen på 20 grader. Da vi kom hjem kl 20, var det 14 grader, nå er det 17 og om noen timer kommer vi forhåpentlig opp i 20. Kona skal kjøres til T-banen 08.30, da hun skal på møte på Ullevål Stadion kl 10, så får jeg bedrive litt hjemmekontor, samt holde fyr i peisene. Så snart det lysner må også ved taes inn.
Gårsdagen var egentlig ganske hendelsesløs, Vi tok taxi til DXB, passerte ett stort reklamebilde av Trolltunga på veien. Taxi sjåføren trodde ikke det var ekte. Sjekket inn sekken og fikk seter 9 A og B og gikk gjennom passkontroll og sikkerhetskontroll, så rett opp på McDonalds der vi tok hver vår store meny. Vi satt inni kroken der man har fin oversikt over flyplassen. Det jeg tror var LN-NHB skulle til Stockholm og vi fikk en annen helltløs maskin, LN-NGY, tidligere Sigrid Undset. Det var vel sånn ca 60% belegg om bord, så alle som ville, kunne ha ett ledig sete på 3 seteren. Vi landet på østre bane, fra sør, så det ble bare en enkelt høyresving og rett ned, hard oppbremsing og venstre og så stod vi plutselig foran aller ytterste gaten. Jeg tror det var hann med bordetennisracketene vi måtte vente på for det tok ca 2 min før vi kunne flytte oss de siste metrene inn før vi var parkert. Den automatiserte passkontrollen fungerte for første gang, så var det noen minutter å vente på sekken, kjøpe togbillett og vente 20 min på Kongsbergtoget, som vi tok til Sandvika. Mine foreldre hentet oss på stasjonen og så hjem til dem for Pizza. De drar på vinterferie i dag så de var veldig spente på hvordan vi hadde hatt det. Etter noen timer reiste vi hjem til ett kaldt hus. Ha en varm og god dag du også. Som en liten tilleggs opplysning, så var det Marco Polo vi hadde hjem fra DXB 08.02 i fjor og i dag er det 1 år siden den sist var i luften Last edited by Futura; 13-02-2020 at 06:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra innenlandsloungen på OSL. Litt frokost før det blir ett møte på ett av hotellene her, og så retur hjem.
Ønsker alle en woke fri dag ![]() PS. Brødet her er tørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad stasjon. Barnehagelevering gikk raskere enn budsjettert, så da står jeg her i god tid og venter på L1. På med løpeskoene i kveld. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 13-02-2020 at 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God morgen fra jobben. Nok å gjøre her i dag også, i hvertfall så lenge folk er syke. Teller samtidig ned til årets første bruk av feriedager, som er en drøy måned unna, samt at planlegging av sommerferie er sånn smått i gang oppi hodet. Mulig den blir indirekte påvirket av turnelista til Bonnie Tyler (med ekstremt trykk på indirekte). Kanskje man skulle flydd KLM, og vært litt bitter fordi man ikke fikk EB-poeng, så man kunne nynnet på "Bitterblue"? Eller connectet på CDG, som jeg har hørt så mye rart om, så man hadde risikert og blitt "Lost in France"? Ha en bedre en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Jo, så all venting mer enn 2 minutter er dårlig timing ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra OSL. Solen skinner og alle er glad! Broen åpnet akkurat for seint til å rekke flyet, så ble det plan B og SK i morges. Funket det og, selv om dagen i dag ikke blir som planlagt.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra utkanten.. Fin svømmetur i dag og relativt aktivt hente/bringe/middag kaos senere i dag. Kvelden avsluttes med noe godt i glasset og dragen i sofaen og det skal bli godt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Hrmff .. oppe altfor tidlig courtesy of Vekkerbeaglen, som er omdøpt til Vekkerhuskyen etter at vi fikk tilbake dna-resultatene. Kvart husky. Det skulle man ikke tro når man ser ham.
![]() Velvel .. the day goes on og en tredagers står for døren. Men først må denne arbeidsdagen startes og avsluttes. Slipper imidlertid å bekymre meg om barnehager og pendlertog. En velsmurt vpn-tunell holder for meg. Sent from my iPad using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God kveld fra Phnom Penh.
Etter gårsdagens fest og fanteri tør eg ikke å gå ut i dagslys. Så her er jeg på rommet og ser solen forsvinner fort men allikavel for sakte. Så er det vel bare å luske seg ut til et vannhull og sørge for at gårsdagen festligheter glemmes ![]() ![]() At man aldri lærer. Skål ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra SK???? til Døbblin. Første tur jeg har fått i gave fra Storsmurfen. Hun har fikset både nødutgang og seatblock og det hele. Hotellrommet er til og med klart og nøkkel lastet ned. Går litt for enkelt dette.
Ha en fin en
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Nei, han er med og forsøker å plukke opp ting
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
#15 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei og god torsdag ettermiddag. Grad stokken pluss 4 grader og sola skinner over en neste helt blå himmel, på mitt nye leide kontor i Rykkinn i Bærum denne uken.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Synes jeg hører foraktlig snøfting i bakgrunnen .. ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
De DNA-testene er vel egentlig notoriske for å være "plukk en tilfeldig rase ut av hatten". Har hørt flere med renrasede hunder som får hummer og kanari som resultat av testene, så jeg ville muligens tatt det med en klype salt. Firmaene vil selvfølgelig virke troverdige så de tjener masse spenn. Mener å huske at den Oprah anbefalte solgte for millioner av kroner... Better deal than an airline company.
![]() |
![]() |
#18 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God ettermiddag fra residensen i Finnmark!
Etter å ha hosta opp diverse urlumskheter etter influensaen har jeg endelig klart å bli kvitt både hodepine og halskløe, så i dag hadde jeg for første gang på en stund en produktiv dag! Dvs at jeg har gjort unna en del husarbeid som har stagnert mens fruen sikrer inntekt, så da er middagen servert når hun kommer hjem! Billett og hotell bestilt for retur BOO neste uke, så tilbake til den brutale virkelighet... Ha en fin en!
![]() |
#19 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|