Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 15-01-2020, 16:34   #10
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Re: California-tråden

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Og jeg pusher det enda litt til...

Sliter med å finne noenlunde fornuftige fly-priser for SFO (området) til MIA (området) - Dette er i juli.

Er det et annet "game" innenriks i USA? Legger lavpris-selskapene ut billettene nærmere avreise?

Hvilke selskaper flyr denne ruten? Ser ut som Frontier er der.

United skulle ha nesten 20.000 Nok en vei for to voksne og tre barn.
Priser her er veldig avhengig av dato (helligdager - konferanser etc) kombinert med uke dag. Normalt skal du finne svært gode priser så tidlig, så jeg heller mot at noe spesielt er på gang på «dine» dager.

Nonstop er et produkt man tar ekstra betalt for i langt større grad her enn hjemme, ikke uvanlig at et stopp gir 40% billigere billett.

Når det gjelder lavpris-selskapene så finner du vel ikke Southwest i Momondo etc. men noen stikk prøver viser ikke store forskjeller (USD 200-250 pr. person med ett flybytte og til FLL) det eneste positive er at Southwest gir dere 10 kolli gratis).
Jeg finner omtrent de samme prisene med Alaska med et flybytte, men da koster bagasje.

Ombord er det ganske likt, American og Alaska har begge et greit Economy Ekstra produkt - du betaler for sete og får mye bedre benplass, prioritert ombordstigning (#Gruppe 2-3 av 6-7) og gratis Alkohol med oppgradert snack - United gir vel bare bedre benplass.

American er desidert størst SFO-MIA og hadde nok endt opp som mitt 1 valg om du finner priser som vist i denne tråden, jeg hadde investert i Economy Ekstra.

Posting Rules