![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Gårsdagens tur på skinner til Trondheim via Røros ble byttet ut med dagens Norwegian til Trondheim. Håper jeg går klar av stormen... Møter, møter og en hyggelig middag før SAS flyr meg hjem i morgen. Ha en topp onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Oslo. For å kunne sove lenge i dag, booket jeg i går om billetten og reiste til Oslo i går isteden for nå på morgenen. Men her er en allerede lys våken og møte starter ikke før 10:00. Så nå blir det Nespresso og nyheter på rommet før en lengre og bedre frokost.
Ha en flott onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra vanlig tog (!) til Gardermoen. Så langt fantastiske greier. God plass, Ruter appen og litt over 100 kroner - Næis.
Håper på en skikkelig Tusenfryd-landing i BGO med min innsjekkede bagasje i buken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God morgen fra L21 til Lysaker /Fornebu og snart er det helg....
Martin var ikke på julebortet, eller jeg kunne ikke finne han. Jeg så under bordet og jeg spurte flere om de het Martin, men alle sa nei. Jeg håper Martin har klart å få ut all syrupen ut av PC'en sin, så han får jobbet i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Sirupen var heller ikke i min PC, men hos EVRY som igjen leverer sine tjenester til Tolletaten. Det påvirket omtrent alle som driver med fortolling her i landet. Normalt når man gjør en fortolling, er den godkjent i løpet av en 10-15 minutter. Jeg ser nå at en jeg gjorde i går, som ble sendt gjennom i systemet klokken 10:54 i går, fikk status godkjent 02:51 i natt(!!) Krysser fingre for at det funker bedre i dag. Ellers god onsdag. Onsdag er blant de travlere dagene her på jobben, så det er vel bare å sette i gang. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Flytoget. Lenge siden jeg har prøvd dem. Dagen skal forhåpentligvis gi muligheter for å se nærmere inni SE-RSA. Deretter hjem, to barn ble levert i barnehagen, mens tre skal hentes, så da blir det vel liv i heimen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her sitter man og hjemmekontorerer bittelitt før det blir kontorkontorering.
Ha en super dag
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås.
Manneinfluensaen herjer videre og man får gjort et godt innhogg i backlogen på Netflix. Er strengt tatt mer givende å være på jobb. Kake er det også på jobb i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Jaja god formiddag fra Oslo. Håper på telefoner på jobbsøknader jeg har sendt. Men det som er irriterende at det ofte er selgere. Men som aktiv jobbsøker må man jo ta de telefonene fra ukjente numre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her har vi forresten pølsefest. Marsipanpølsefest.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen. Kaldt igjen etter gårsdagens t-skjortetemperatur ...
Ble noe dyrt å fikse BBJ’en i går, så må en tur i tenkeboksen .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Horten. Om ikke lenge blir det å finne seg en rosa minibuss retning TRF og hjemreise. Ser det er satt opp en -300 i dag, så håper bare det ikke blir noen kansellering i dag etter gårsdagens stormer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Hvor stikkordene nå er klart og kaldt, men det overlever man. Rimelig nice på fjellet nå med etter hvert stjerneklar himmel og lite lys. Her er både bursdagsfeiringen og bake-dag i går vel overstått. Været i går kveld tilsa ikke at det moderlige opphavet ville ferdes etter veien klokken 23.00 i vind og mørke- så dermed fikk hun låne seg en seng her i natt. Nå er man alene igjen og kan fundere på om julebaksten skal pakkes ned eller spises opp, og utover det får man vel vaske noen klær så man har rent tøy til morgendagens og fredagens innsats på jobb. En fortsatt god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 06-11-2019 19:38 |
Glad onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 9 | 18-09-2019 13:06 |
Glad onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 31-10-2018 21:13 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 17-10-2018 17:08 |