![]() |
|
![]() |
#241 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Men bare halapartiet? Jeg synes det ser ut som hele flyet groundlooper så alle må jo ha fått seg en veldig solid trøkk sideveis i tillegg til den harde landingen og brå stoppen.
![]() |
#242 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jo, det er vel hele flykroppen som gjør det stuntet der. Var bare så tydelig med bakparten der... Det har nok vært skikkelig huskestue der inne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Imponerende å se hvordan flykroppen holder seg intakt etter å ha blitt kastet rundt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Der har da vist været indtil flere uheld hvor piloten ved siden af kaptajnen ikke har gjort noget, fordi kaptajnens ord er lov,,,, Var KE ulykken ikke lidt af det ? og SQ ulykken i TPE ?? Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Som er resultat av denne krasjen så er straffen til Asiana at de er dømt i en Sør Koreansk rett til å innstille ruten til San Francisco i 45 dager
https://liveandletsfly.boardingarea....fo-suspension/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Merkelig straff synes jeg.
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Spesielt gitt at det er over 6 år siden.
![]() |
#248 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Straffen er litt merkelig, men tidspunktet tyder ikke noe annet enn at det juridiske systemet i Sør Korea jobber litt sent |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boeing 787 ville nok klart seg like bra (var: Asiana 777 krasjet på SFO.) | dc-8-63 | Flyteknisk forum | 1 | 08-07-2013 10:05 |
Billige billetter TRD-SFO/LAX sommeren 2013? | LN-FHU | Reiseforum | 12 | 07-05-2013 20:53 |
Air France får 777 nummer 777 | LN-MOW | Flyforum | 3 | 12-04-2009 20:28 |