![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,559
|
![]()
Kom over transferlisten for en flight IAD-CPH nylig, med en oversikt over hvor passasjerene skulle etter ankomst CPH. Nå står det ikke noen om hvor mange per flight, og selv om man skal være forsiktig med å se på enkeltflighter så viser det jo hvor vesentlig feed er for nettverksselskapenes langdistanseøkonomi.
Ved ankomst CPH skulle passasjerer videre med 39 andre fly (og i tillegg kommer jo feed inn in IAD) En rask oversikt - x2 betyr flere flighter dit og med SK hvis ikke annet nevnt: - HAM - OSL x2 - ARN x2 - AMS x2 - GOT x2 - BGO x2 - DUS - SVG - HEL - FCO - BRU x2 (SK og SN) - KRK - GVA - VCE - CDG - ATH - TXL - RIX (BT) - AAL - MUC x2 - AAR - FRA x2 (SK og LH) - FLR - VIE (OS) - WAW x2 (LO og SK) - VNO - PRG - PLQ - TLL - LHR Og interessant nok er transfertiden alt fra 45 minutter til 10 timer og 45 minutter |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
Rykte: Ryanair med feed til Norwegian Longhaul? | SQ321 | Flyforum | 54 | 19-09-2017 09:53 |
Norwegian og longhaul-feed | Someone | Flyforum | 7 | 23-02-2016 15:47 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
Ny Sas Plus klasse på longhaul? | WF789 | Reiseforum | 2 | 14-05-2014 22:28 |