![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dessverre, dette ble ikke vellykket! For min del ødelegger motorene alt! De skulle enten vært helt hvite/sølv eller helt blå med sølv skrift. Når jeg ser disse nå får jeg følelsen av at motor cowlingene midlertidig er byttet ut pga feks vedlikehold. Litt som du ser et Norwegian fly med hvit nestetupp! Ellers ser det ok ut. SAS kunne gjerne vært fremhevet litt mer tydelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig flott livery, gleder meg til å se på et faktisk fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Synes det så enkelt og Scandinavian Classy ut jeg!
![]() Tommelopp fra Skaun! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det kunne vært verre men jaggu kunne det vært bedre også. Dette ser jeg på som kun en oppdatering av det gamle. Hadde håpet på en helt ny og mer moderne design. Så tommel ned fra meg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Renere og penere enn dagens design. Her har de fått til en elegant fornyelse - hilsen litt over middels designinteressert 51-åring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Gjenkjennelse er viktig for brand’et, og i lys av det er dette et godt trekk. Ingen som lurer på om dette er SAS. Men få nå skiten ut i friluft ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ren och fin design. Vill till och med säga lite skandinavisk i sin stil
![]() Coolt med Scandinavian på buken men frågan är hur mycket man ser det från marken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
For meg ble det helt feil med blå cowlinger! Helt blå eller sølvfargede motorer med Scandinavian logo hadde sett bra ut, men dette var uansett en fin oppgradering!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Denne minner mye om den nye livery’n til LH, men jeg opplever faktisk denne som betydelig ‘freshere’ enn LH sin. Ellers får jeg også litt assosiasjoner med Finnair sin livery, selv om den er mer minimalistisk. Tøft med kombinasjonen av sølv, blått, grått og hvit.
Fremstår absolutt som nordisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Det ble stilig
![]() Fin video de har laget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg synes ikke dette ble så galt, og akkurat som forventet, men hadde nok ønsket meg helblå motorer. Men skal ikke uttale meg for bastant før jeg ser et nymalt fly IRL.
![]() |
#32 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg synes faktisk dette ble rett så bra jeg, og faktisk bedre enn det jeg ventet meg.
Karakter: 9 av 10, med rom for noe små-plukk. Tror det er trygt å bruke ord som stilrent, enkelt og moderne. Det første jeg biter meg merke i er den store SAS-logoen i sølv, som jeg virkelig synes kler flyet godt. Det at de også har trukket blåfargen fra halen ned under ''buken'' er en fin detalj som jeg synes ble bra. Stort pluss for at de har gjort det av med den nesten fæle rød-oransje fargen på motorene, lite av den ellers i SAS sin profilering nå i dag. Ser man dette i et større bilde, f.eks opp mot de nye kabinene, så synes jeg faktisk dette er en oppgradering utført til høyst akseptable stilkarakterer fra SAS sin side. Det er en tydelig og ''ren'' profil med enkle farger, både i kabinen og utenpå flyene. All den tid man kanskje kan si at fargene er litt kjølige av seg, så passer det jo SAS godt- som et flyselskap lokalisert her nord på kula. Hvis jeg absolutt MÅ plukke på noe her, så må det bli at jeg kanskje kunne ønsket meg blå motorer med hvit SAS-logo. Det sagt: sølvfargen fungerer utmerket, og er en små-fresh tvist som kanskje ikke mange ventet seg. I kommentarfeltene, også i SAS sitt eget, er det en del sin drar det i retning Lufthansa sitt nyeste. Rent personlig mener jeg SAS har kommet adskillig bedre utav farge-oppgraderingen enn tyskerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
fint synes jeg. Enkel og stilren ansiktsleofting.
![]() |
#35 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Syns dette ble riktig fint!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Newcomer
|
![]()
Det blir "dikt" på innsiden av motorene ifølge Scandinavian Traveler:
https://scandinaviantraveler.com/se/...lygplansdesign |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå vil eg gjerne se det nye liveryen på en A320neo.
![]() |
#38 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flott livery, men motorene ser ikke bra ut. Her mener jeg at det hadde vært å foretrekke med en farge på hele motoren. Den blå stripa ser ut som en reservedel, og forstyrrer det visuelle inntrykket...
![]() |
#39 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Enig med siste taler. Slett ikke så halvgæernt, men motorene ser halvferdige ut. Enten helt blå med Scandinavian i sølv, eller motor i sølv og Scandinavian i blått.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Newcomer
|
![]() Last edited by Trønderbird; 19-09-2019 at 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
|