![]() |
|
![]() |
#1521 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Da jeg var innom for å foreta den rutinemessige flyttingen tilbake til de setene jeg opprinnelig reserverte så satte SAS seg helt på bakbeina idag. Alle vindusseter på "riktig" side som jeg prøvde meg på feilet og ble vist som opptatte etter at jeg prøvde dem. Jeg tok den første screendumpen etter at jeg allerede hadde prøve et par seter. På den andre bildet er samtlige vindusseter på "riktig" side opptatte etter at jeg prøvde reservere dem.
Det ser ut som om SAS virkelig har bestemt seg for at jeg skal degraderes til nødutgang, og det på "feil" side av flyet, for denne flighten.
![]() |
#1522 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Hva mener du med riktig og feil side?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1523 |
Helgeturekstremist
|
![]()
For vindussete er den siden med mest sol for akkurat den flighten "feil side".
![]() |
#1524 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Ah, skjønner! Jepp, enig i at det på enkelte tidspunkt og ruter er greit å tenke over plassering mtp sol-/lysforhold.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1525 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Artig å legge inn passinfo til alle fire, for så å få den der. Funka som bare det etterpå, da jeg gjentok prosessen på EDBen..
![]() Sent from my HTC U12+ using Tapatalk
![]() |
#1526 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Tre ganger har jeg fått mail fra SAS om at poeng forfaller nå snart, i 2019, mens app og web sider noe helt annet. Sist i dag kom det en slik mail, og det er lenge siden jeg brukte opp de som løper ut i år. Og SAS lurer kanskje på hvorfor callsenteret innimellom har en del å gjøre
![]()
![]() |
#1527 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Noen andre som sliter med å booke på SAS.no nå? Jeg har prøvd flere browsere (tror jeg det heter).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1528 |
Helgeturekstremist
|
![]()
"Stort utvalg av reiser i SAS Plus til USA og Asia." annonserer SAS med og linker til
https://www.sas.no/tilbud/sas-plus/ Med "Reis ekstra komfortabelt i SAS Plus til USA og Asia.", men lavpriskalenderen der viser priser i Go.
![]() |
#1529 |
Up in the air ✈
|
![]()
Er det bare meg som får denne feilen:
Jeg har Mastercard Premium og er EBD. Vil bestille billett fra SVG-OSL. Får beskjed at det koster bare 6000 poeng når jeg velger PLUS. Kommer til "reisende"...fortsatt 6000 poeng. Kommer til velg sete.....hopper nå opp til 12000 poeng. Blir nå værende på 12000 helt fram til betaling. Noen andre som opplever det samme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1530 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Har til tider sett rar oppførsel når jeg skulle bestille en mix av Business og Plus, rabatt ble ikke trukket fra, men ble trukket riktig fra konto. På InsideFlyer er det andre som også rapporterer om at det vises feil på sidene til SAS men at man blir trukket for korrekt sum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1531 | |
Up in the air ✈
|
![]() Quote:
Veldig merkelig og en feil jeg skal rapportere til SAS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1532 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Sent fra min SM-A705FN via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1533 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Beklager hvis dette er tatt opp tidligere.
Vurderer oppgradering på en kommende IC-flight. På plusgrade siden står det at man kan velge å oppgradere med cash eller poeng. Men hvis jeg ønsker å bruke poeng må jeg logge på med EB-konto. Det jeg ikke helt skjønner er jo at jeg allerede er booket inn på min side med min konto. Men den nye innloggingen på plusgrade siden vil ikke godta mitt brukernavn og passord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1534 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
For en reise fra CPH til MIA i morgen, tikket det inn en SMS i formiddag om jeg vil oppgradere i gate med EB-poeng eller kredittkort. Dette kan gjøres ved å kontakte supervisor eller gatepersonalet på OSL. Jeg skal ikke fly via OSL
![]()
![]() |
#1535 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Enkelte liker tydeligvis regn...
![]() |
#1536 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Hva har det med sas.no å gjøre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1537 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
så mit brugernavn, og det virkede! Opgraderingen på point fungerede også, men det er en anden historie ........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1538 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Av ca. 30K poeng, er det ca 80K som forfaller i 2023...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1539 |
Helgeturekstremist
|
![]()
SKIT igjen.
![]() |
#1540 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
"Kaptein!"
"Kaptein!" "Ja, hva er det?" "Ja, hva er det?" "Vi har glemt å slå av repetisjonsknappen!" "Vi har glemt å slå av repetisjonsknappen!" "Ja, så sannelig!" "Ja, så sannelig!" klikk! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |