![]() |
|
|
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,935
|
![]()
Når det gjelder 787 er det vel «delt» mellom Rolls Royce og Boeing, og de vil nok betale solide erstatningskrav beløp - Max derimot er Boeing alene og det blir veldig dyrt, tviler på at det vil føre til konkurs (IAG’s ordre på 737-8 og 737-9 er vel for å sikre at Boeing overlever) ingen flyselskap vil være tjent med kun Airbus som leverandør
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2018-tråden) | Trdfly | Flyforum | 112 | 22-12-2018 20:31 |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2017-tråden) | ForeverSAS | Flyforum | 177 | 19-12-2017 23:54 |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2015-tråden) | RIBRO | Flyforum | 341 | 28-12-2015 20:07 |
Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2016-tråden) | Flyforum | 0 | 01-01-1970 01:00 |