![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,477
|
![]()
Er det på grunn av MAX problemer eller har det alltid vært slik at Norwegian Air International nå flyr for norske Norwegian på DY nummer med irske fly?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2015
Location: Tromsø/Bærum
Posts: 1,547
|
![]() Quote:
HEL-OSL-BUD/KRK-OSL-HEL er vel den eneste slyngen D8 opererer fra OSL der en D8-base ikke befinner seg i noen av endene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,588
|
![]()
Er ikkedet de rutene som ble operert med den hvite 737-300'en?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2015
Location: Tromsø/Bærum
Posts: 1,547
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,477
|
![]() Quote:
Er ikke HEL D8 base? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2015
Location: Tromsø/Bærum
Posts: 1,547
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,477
|
![]() Quote:
Hvor enkelt og fleksibelt er det å trikse og mikse de ansatte mellom de forskjellige AOCene og flyene? Er dette egentlig ganske fleksibelt slik at det ikke skaper noen særlige praktiske utfordringer? Årsaken til spørsmål er at jeg i går fløy EI-FHN på DY rutenummer (SXF-OSL) og selv om det står «Operated by Norwegian Air International» på siden så var pilotene norske og crewet en miks av nordmenn og svensker. Jeg antar at disse egentlig flyr for NAX/DY, men at de da uten problemer kan fly NAI/D8 fly? Slik at Norwegian sine operasjoner ikke her helt låst når de splitter opp i flere forskjellige AOCer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,935
|
![]() Quote:
Det er så dyrt å avregistrere flyene fra EI... NAS-NAN-NSE kan fly full mix og om hverandre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,477
|
![]()
Kan vel umulig lønne seg og da måtte ha to crew-pooler i Norge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 954
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian Air International får eget flight number code - D8 | Cecilie | Flyforum | 20 | 10-01-2016 10:41 |
TRD Omni Air International 14.02 | Jabberwocky | Spotteralerts | 15 | 28-02-2013 00:24 |
Royal international Air Tattoo | patchman | Flyforum | 7 | 08-06-2012 22:44 |
Ukraine vs. W!ZZ Air international scandal | Stoarn | Flyforum | 2 | 26-12-2009 02:27 |
Air Photographic International | Olebno | Samlerhjørnet | 1 | 05-11-2007 22:36 |