![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her har det kommet mye sne...så for noen blir det sikkert en litt slitsom start på dagen. Jeg starter med pledd, peis og kaffe. Ha en bra søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Er jeg virkelig først?
![]() G’morgen fra Asker. Her har det kommet en god del sne i natt, men forhåpendtligvis ikke for mye til at jeg kan få vy’et meg til Gardermoen. Lang dag venter - er ikke hjemme og i egen seng før ved fire-femtiden norsk tid. Ser ut som at KLM-balja er stappfull, så ser ikke frem til dette noe spesielt. Har ikke fått sjekket inn heller, så det ligger nok fire S’er og venter på meg ... Velvel - skal uansett bli deilig å komme hjem til udyra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Krysser fingra på at du får butikk klasse over dammen, som seg hør og bør..
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sne meg her og sne meg der. Der jeg kommer fra sier vi snø.
God morgen fra Clarion The Hub. Nytt og fint, men sengene «føltes» litt billige. Også var de av varianten to enkle plassert inntil hverandre, så det ble en sånn fin sprekk som jeg var redd for å falle nedi. Sov nok bedre på Comfort Xpress nedi gata her den gangen jeg sov der. Men her har de frokost, og den var bra. De er bare kanskje litt effektive med å rydde av bordene mens man henter mer drikke. God søndag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Skillebekk. Stiv og støl etter i går, så ser ikke veldig frem til å måke når vi kommer hjem. Men før den tid blir det en barnebursdag. Så satser jeg på de gamle snart har frokosten klar. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her i Deltabyen har det også kommet snø i natt. Ser ut til at det skal fortsette ut dagen med litt variabelt ovenifra. Vel, kaffe i Lufthansa koppen gjorde godt.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Hvis du mener Bunnpris-klasse, så ja .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Barnebursdag her også. Og pakking. For ei veke sidan visste eg ikkje at eg skulle flytte i juni. Men vi har "impulskjøpt" hus før vi. Frøkna har begynt å pakke, eg har sjekka småjobbar på finn.
Formen kjennest litt på kanten ut, noko som passa særdeles dårleg med tanke på helgetur neste helg.
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Kun klappsete ledig på Vy-toget fra Asker. Du verden. Nesten ikke en kjeft på Flytoget som gikk fire minutter før. Har folk endelig ‘skjønt’ det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Flytoget har jo nå begynt å reklamere med at de har ledige sitteplasser. Var vi forresten på samme tog? Leste innlegget ditt i rulletrappa opp fra stasjonen på OSL omtrent rett etter du skrev der. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Nei, har akkurat passert Lillefnat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Flytoget har nok bedre grep på forretningsmarkedet. Og en søndag morgen er det ikke akkurat peak hour for det |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jul 2017
|
![]()
God formiddag fra toget mellom Paris og Lyon. Gulper foie gras etter to i overkant kaloririke dager i Paris. Men må holde ut et døgn til!
Forøvrig litt rart å lese norske nettaviser i går. Leste om ekstreme tilstander i Paris, og ble fortalt at jeg visstnok befant meg i en slags krigssone. Utenom Champs Elysees var alt som normalt. Fikk bekreftet mistanken om at mye virker verre på avstand..! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Stavanger. Barnebursdag på gang om litt her også. Resten av dagen tar man som den kommer. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg ble forøvrig også forvist til klappsete, men like mye fordi folk skal ha koffertene sine foran nabosetet sitt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Sitter med kaffe og myser på TV. Resten purker og sover.
Nå blir det snart litt pakking før morgendagens 62K til New York. Ha en fjong dag
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hola fra Kolsås. Mye SNØ her i Bærum også, men heldigvis regner den bort.
Står stort sett maling og annet relatert arbeid på programmet i dag, kun avbrutt av barnebursdag. Tror T-bane og gange utgår til fordel for bil i dette været |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld. Dagen i dag har føltes en smule lang. Det kan ha noe med at jeg konsumerte noe i nærheten av et årsforbruk alkohyler i går kveld/natt. Siden det er så slitsomt å døse i sofaen, har jeg rett og slett tatt kvelden, med håp om en bedre dag i morra.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lang ventetid, lang lukkertid | ENGM 911 | Bilder & foto | 5 | 09-12-2011 04:17 |
Lang mat (Quiz) | RH | Reiseforum | 24 | 15-08-2009 11:08 |
lang kø på BGO | C172 | Flyforum | 5 | 03-09-2007 08:16 |
Lang IFR XC | Dag Viking | TripReports | 22 | 15-05-2005 03:13 |