![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Jeg trengte en unnskyldning for å komme meg på tur siden madammen hadde nesen i bøkene med eksamenslesing. Jeg trengte ikke å se langt da Air Transat flyr A310 til den lokale flyplassen, et steinkast unna. Hadde tenkt lenge på å bli med en av disse stutt-tjukke maskinene over en gang, nå var de på tide å hive seg med.
Siden avgangen var tidlig ettermiddag hadde jeg god tid å komme meg opp, hive noen klær i en bag på morgenen og ta bussen for en gangs skyld til flyplassen. Innsjekken til Air Transat er i et eget bygg, hvor de andre charteroperatørene og Ryanair holder til. ![]() Det var en del kø, men fikk slippe forbi hele gjengen da jeg hadde slått til og booket Transat sin Club class, deres Economy ekstra-klasse. ![]() Det følger ikke med loungetilgang med Club-class, jeg hadde god tid før avgang så jeg fant meg noe godt å spise og drikke mens jeg ventet. ![]() ![]() C-GTSH Denne maskinen er den nest yngste aktive A310’en til TS, bygd i 1992. Den var i tjeneste for Lufthansa i 12 år som D-AIDN før Air Transat tok den i bruk i 2004. Boarding var annonsert til å starte en time før avgang, noe jeg syns var vel tidlig på en maskin med plass til i underkant av 250pax. Jeg fikk boardinggruppe 2, selv om jeg hadde priority boarding. Da boardingen startet fant jeg ut hvordan det hele hang samme, det var et halvt gamlehjem med boardinggruppe 1, som tok vel 20 minutter for å komme seg ombord. 22. august 2018, 13.05 Air Transat TS 245 Glasgow – Toronto Pearson Club Class 2G C-GTSH Airbus A310 Vel ombord fant jeg setet mitt, Clubklassen har 2-2-2 konfigurasjon. ![]() Club class kabinen hadde blitt pusset opp siden flyet var nytt. ![]() ![]() ![]() ![]() Ikke spør meg hva hensikten med RCA-portene er, første gang jeg har sett det på fly. Jeg glemte å spørre crewet om hva de var til. Det var midlertidig noen sikre tegn på at denne maskina ikke rullet ut av fabrikken i går. ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg har sett renere kabiner. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Brussel Airlines med Brussel-Montreal, overlater Toronto til Air Canada | Someone | Flyforum | 0 | 04-09-2019 13:29 |
Air Canada rouge med Toronto - Bergen - Toronto 07/08SEP18 | Trdfly | Flyforum | 6 | 09-09-2018 20:52 |
Til Toronto og tilbake på to dager eller være en uke? Hjelp mottas med takk! | oskarflekkefjord | Reiseforum | 7 | 07-10-2014 21:58 |
Finnair med sommerrute til Toronto | jcnorway | Flyforum | 7 | 06-03-2010 02:22 |