![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Erzscheidergården. Røros byr på bare minus 9 i dag (minus 18 i går). Nå venter litt kontorjobbing før NSB tar meg sydover i ettermiddag. Ha en fin tirsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra nordgående tog på Jærbanen. Jernbaneverket bruker... eh, nei, beklager. Bane Nor er det som bruker Ubuntu til informasjonsskjermene på togstasjonen. Forsåvidt interessant, men jeg ville nå heller hatt togtidene på skjermen
![]() Ellers er det vel bare å innse at det er en stund til neste gang jeg får sommervarme. Det er kaldt, om enn ikke helt i minus, og i ettermiddag kommer regn. Så god tirsdag da, forumister.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Resten av huset sover, så frokosten nytes i fred og ro. Hvitt ute, men snøen blir dessverre neppe liggende, så ikke noe hast å fikse skiene riktig ennå. Selv ikke «grusskia». Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå ein tidleg buss. Fekk vite i åttetida i går kveld at eg burde vere på jobb ca halv åtte i dag. Ubrukeleg veke, får brukt maks ein dag på det eg skal. Ikkje rart eg blir for seint ferdig, så eg mister jobbsjansane... Oslo fredag. Blir sikkert interessant, men det hjelp lite på framdrifta, det også.
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hopp. Endelig i Mosjøen etter en ukomfortabel, men hendelsesløs tur. Alle fire direktefly på skarp rute - det får være det positive. Fikk kjøre Tesla fra flyplassen og ned hit i går kveld. Interessant. God bagasjeplass - både foran og bak. Hvor i helvete er motoren? Eller er det bare magi?
Nå venter et par uker med 'det vanlige' inntil kollegene er lei av meg og vinker glad farvel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. La om til vinterhjul i går kveld, det var i grevens tid... Siden jeg ikke har hørt noe fra fruen regner jeg med at hun har kommet seg trygt frem til jobben. Skal på workshop ut av huset i dag, så får snart ta sikte på T-banen. Ingen store reiseplaner i nærmeste fremtid, men er glad for at reisen til Venezia var for to uker siden og ikke nå... Bildene fra oversvømmelsene der var ikke hyggelig å se. Til tross for snø, slaps og regn - ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra bussen. Tror nok T-bane og tog hadde vært en lurere løsning i dag, den samme konklusjonen kom samboeren til på hennes buss i en helt annen retning. Ryktes at snøen er regnet vekk i løpet av dagen så går kanskje lettere å komme seg hjem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Det så grønt ut i sentrum, militærfiffen skal busses til Byneset for å se på en NATO oppvisning. Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God tirsdag fra hovedstaden!
Opp før fuglene fiser i dag, men heldigvis ble det ikke noe av de 20 cm med snø som det ble truet med i går, så turen til Kjevik gikk heldigvis fint. Ikke glatt og bare litt slaps i veien. For sikkerhets skyld la jeg om til vinterdekk på bilen i går. Nå venter et par dager i hovedstaden og test av et nytt Radisson hotell jeg aldri har bodd på før. Satser på et deilig måltid på Akers Mek mellom jobb og hotell i ettermiddag. Dansk bøf som dagens frister veldig. Spesielt til kun 159 kr. Hadde også en oppbooking av flighter fremover. Startet perioden i EB 1. sept og har allerede flydd og booket 32 flighter. Kanskje det blir gull i denne perioden også da? God tirsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God natt fra Hampton Inn langs motorveien utenfor Vero Beach. Ikke akkurat Buckingham Palace dette her, men det virker rent og pent og det er hyggelige folk.
Litt strek i samlefakturaen at de ikke har restaurant og sånt her. Men de hadde Budweiser til 4 dollar stykket og gratis snacks til rockestjerner, så da kommer man jo langt. Fnate out
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen fra Røros | EB | Flyforum | 4 | 19-06-2019 09:34 |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 21-05-2019 18:28 |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 09-04-2019 18:29 |
God onsdag morgen fra Røros | EB | Flyforum | 6 | 23-01-2019 18:47 |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 19-12-2017 15:21 |