![]() |
|
![]() |
#1 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Var litt skeptisk til dagen, og ungane våkna til forventa til, halv seks (som var halv sju i går. (men eg beheld gjerne sommar /vintertid, eg!)).
Det som værre var, var at det ikkje var vatn i huset. Har hatt vatn gjennom utekran og slange ute, det frys på - 5. Så ringde ein stakkar på vakt i kommunen, som skremde ut entreprenør. Det viser seg for vår del at vi hadde blitt kobla inn på nytt nett, så fiksen var å opne hovudkran. Det kunne vi gjerne fått beskjed om.... Men det er no andre i vegen som får det fint framover i kulden... Skal køyre besøket til Værnes, det er vel så flyrelatert det blir i dag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris...kjenner at gårsdagens og nattens rakfisklag ble vellykket:-) Men nå må kofferten pakkes - Trønderbirden skal ta meg til Værnes om noen timer - ikke bare prester som jobber på søndager. Ha en fin søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Morn fra Groruddalen - våknet til samme tidspunkt - DVs kl 07:00 i går og da ble kl 06:00 i dag - la oss holde oss til vinterstid de neste 50 årene.
Dagen blir stille - litt besøk av 3 barnebarn står på listen. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Her i Chiang Mai er det normaltid hele året og klokka har passert 15.
Hårklipp og barbering unnagjort, det samme er dagens timelange svømmeøkt og en tur til dagligvarebutikken. Flyrelatert - ja, ser da flyene kort etter take off fra CNX når jeg er i bassenget. Varmt og godt, varmer jo ekstra når det er kaldt hjemme...
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Livets mysterier... Her er det straks BA763 til Londonsk og så BA videre til MIA. Fra Mia til MIA, på en måte Ha en fin en
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Egg, bacon og paracet. Egentlig burde jeg lagt meg igjen, men spørs om ikke det skaper litt dårlig stemning. Kino med arvingen senere, dessuten skal det eksperimenteres litt med dampovnen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Sol og nydelig vær også i dag, men den medfølgende temperaturen kunne jeg vert foruten. Ovnen er fyrt i og frokosten er klar, nå venter en bare på at de som ble hentet i natt skal livne til. Ex. Svigerbeist kommer også innom på frokost, da får også ungdommen en preken om å rydding Og vask av egne rom.
Ha en glitrende flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Rolig lørdag gir fin i formen på en søndag. Ikke mye som skal gjøres i dag. Justere LED bar på bilen siden de lyser for høyt. Viktig at 7200 lumen går i riktig retning. Familie møte seinere og sofa tjeneste hele kvelden. Kjenner eg gleder meg allerede til sistnevnte. God søndag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Klart og kaldt, men sola titter innom, så litt varmere kan det jo bli. Stille klokka ja, det var noe det også, måtte det snart opphøre. #sommertidtakk! Nåvel, med et stk veggur- og klokken på mikroen stilt, kan man peile seg inn på dagens plan: Sofaen med et hint av klesvask innimellom. Egentlig står det oppført en treningsøkt også, men lysten er fraværende. Tenker dagen rundes av med en 22mannløperetterenball-kamp i en Vestlandsby utpå kvelden, kan bli spenning nok for en søndag. Noen timers innsats på jobb kaller i morgen, men later til å bli en kortere dag enn tenkt, ikke meg i mot på en mandag det. Ha en fin fin søndag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God formidag ffa Askerlandet. Her skal det byttes til vinterdekk. Hjemme går det rykter om overskudd av gresskarinnmat så får teste ut en oppskrift på gresskarsuppe. Siste fly til bgo i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Jeg stemmer med en svenske fra "5 på gaten" i en avis: "Jeg er egentlig imot sommer og vinter tid. Man må opp kl 03 og stille klokken og det er krångligt"
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Klokka i bilen stiller jeg nok i løpet av en uke eller fem. Om jeg husker hvordan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja. Merker ingen forskjell, men det kan jo ha å gjøre med at vi ikke bytter før neste helg. For mitt vedkommende betyr det en time mindre tidsforskjell til natten, og det er jo greit.
Nå skal koffert pakkes. Så blir det direktefly til Mosjøen. Fire stykker. Tjo bing! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Stemmer det - nesten ikke jetlag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God vintertid fra Oslo. Hatt en god dag på helgeseminar før solnedgangen ble beskuet fra Vettakollen med en venninne. Nå ser jeg litt fotball på pub. Så kan hverdagen begynne i morgen
![]() Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Hils fruen min på 3F ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hun er sikkert hyggelig altså, men jeg prioriterte tidligere fly. Fikk være med uten dyreste plus billett. Og jammen har ikke Stordalen spandert junior suite på meg de neste fire dagene. 2 timer og 10 min fra Fornebu til en står på hotellrommet i bgo er godkjent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() Minst like forvirrende som veimerkingen i det rare flate landet... Ha en fin kveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God sundag frå BGO | roger | Flyforum | 28 | 16-07-2018 05:03 |
God sundag frå Adelaide! | roger | Flyforum | 16 | 24-09-2017 23:20 |
Transport frå Rygge (splitta frå God mandag fra 35000' over Canada) | SudCaravelle | Småprat | 18 | 04-10-2012 17:16 |
God morgon frå Trondheim! | zico77 | Flyforum | 14 | 13-01-2012 20:29 |
God onsdagsmorgon frå Trondheim! | zico77 | Flyforum | 12 | 08-12-2010 21:40 |