![]() |
|
![]() |
#741 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#742 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Generelt sett tror jeg det er informativt og opplyse at "ankomst" er det klokkeslett når døren på flyet åpnes.
Så pass på så ikke flyselskapet prøver seg på en "Spansk En" og sier at det er når de landet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#743 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SK904 / LN-RKS er kansellert i dag, 3. september, fordi noen har kjørt en bagasjetralle/container inn i den ene motoren. Noen av passasjerene er booket om til Oslo og København.
Last edited by Upsaker; 04-09-2018 at 01:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ser den fortsatt står på EWR. Så tydeligvis har det skapt litt problemer denne påkjørselen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
LN-RKS ble ferget EWR-DUB i natt. Så skal tilsynelatende repareres der
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 |
Banned
|
![]()
SAS kansellerte flighten til Hong Kong SK 963, tur/retur både igår, og idag er den også kansellert. Hva skjer?
![]() Last edited by NewTime; 15-09-2018 at 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Banned
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Man ønsker normalt ikke planlegge med at folk og fly blir strandet en plass. Kan også være myndighetene ikke ønsker at man flyr inn der, det settes ofte restriksjoner på flybevegelser og annet når det drar seg til.
![]() |
#750 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Venner av meg er ombooket fra morgendagens morgenflight til kveldsflight til BKK og videre med TG954 direkte til Oslo.
Neste ledige med SAS var 23 sept...... Thomas Sent fra min SM-G965F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Jeg var booket på SK 963 den 14. Sep og den ble kansellert på grunn av tekniske årsaker og ikke tyfonen - uværet kom først i dag - 24 timer etter at returflighten ville ha gått. I fredags reiste jeg BRU-CPH-ARN og kom til gaten idet de avbrøt boardingen (etter at kun 20-30 passajerer var gått inn i gateloungen). Vi fikk da beskjed om at vi måtte vente 1.5 timer på ny info som kom kl 16:00. Da ble vi kalt inn i gateloungen der vi ble møtt av besetningen. Purseren forklarte oss at det hadde oppstått en teknisk feil som ikke kunne fikses/løses ved gaten - jeg tror hun sa noe om at noe(n) hadde skadet flyet men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hørte etter på hva hun sa. Deretter fikk vi beskjed om at en hel avdeling i SAS var satt til oppgaven med å booke oss om via andre flyplasser. Jeg har Star Gold og hadde Business-billett så var en av de heldige som fikk prioritering. Etter litt frem og tilbake ble jeg booket om via FRA med LH og ankom til HKG med "kun" 7-timers forsinkelse. Men jeg har allerede lagt in et EU-krav om erstatning ;-) Vet ikke hva som har skjedd med de andre passasjerene - HKG har vært "stengt" hele dagen - dvs ingen start og landing. Det kan hende at noen må vente til idag/imorgen før de får lov å dra fra ARN. Besetningen, catering, bagasje osv var allerede lastet omboard før problemet ble oppdaget - avgangen var altså planlagt. Hvis tyfonen var årsaken så hadde jeg ikke hatt noe krav om erstatning. Men ja... opplevde kanselleringen som velding irriterende fordi det endte men en nokså rar "omkjøring": BRU-CPH-ARN-FRA-HKG. Jeg er mildt sagt utslitt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
https://twitter.com/jenzhuscott/stat...93839224975361 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
Banned
|
![]()
Arlanda-Chicago kansellert igår, samt returen i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Newbie
|
![]() Quote:
Ble en gang for sen fra EVE pga teknisk, og ble da sendt til Zürich med Swiss i stedet for til ARN siden vi aldri hadde rukket flyet til HKG den veien. Endte med at flyet til Zürich også ble forsinket, så vi måtte overnatte der for så å fly videre til Milano neste morgen. Derfra ble det Cathay til HKG. Ble selvfølgelig 600€ i erstatning, men endte med litt av en heisatur ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser OY-KBI blir ferget opp fra CPH til OSL. Skal den være «vikar» for en annen derfra i dag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#758 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser ud som om SK925 returnerer til CPH i dag.
Se vedhæftede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#759 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
SK 925 ny avgang med LN-RKP og er ca 4,5 timer for sen
![]() |
#760 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
SK963 ARN-HKG som i dag skulle flys av LN-RKT blir i stedet flydd av OY-KBA med minst 2t forsinket avgang. Konsekvensen er at balja blir for full, og fire pax blir da sendt via FRA med LH.
Last edited by Fly med oss; 13-10-2018 at 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS forsinkelser/kansellerte shorthaulavganger (oversikt/status) | Airbus 330 | Flyforum | 159 | 11-05-2025 11:10 |
SAS, Antall SAS Avganger/Ankomster fra Evenes | Tarzan | Småprat | 3 | 05-04-2015 02:54 |
Oversikt/ forsinkelser - Wizzair KTW-NAP 2/8 | Jonek | Småprat | 7 | 27-08-2014 19:47 |
Hjelp til å finne oversikt over avganger fra OSL 19. April 2010? | -Daniel92 | Flyforum | 7 | 15-10-2010 22:04 |
DAT med ni kansellerte avganger fra Florø i går | FlightDeck | Flyforum | 19 | 03-02-2008 23:36 |