![]() |
|
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Fortsatt normalt. Ikke noe spesielt her heller. Aha, den var litt uvanlig, men det var vel bare en spesiell design. Alt så skuffende glatt og velprodusert ut. Hadde forventet å finne noe som så ut til å være improvisert av en hobbysjekker, som ikke halt passet og helst festet med tape og ståltråd. Der fant jeg endelig noe. 2 stk 5 cm lange åpninger i taket over sete 15F. Ser veldig improvisert ut og med stålgitter på den andre siden. Kjenner ikke at deg går luft ut eller inn og ser ingen tilsvarende hull i taket noe sted. Dette er sikkert en feil. Endelig et tegn på at flyet er russisk likevel... selv om det ikke er så mye. Kan endelig slappe av resten av turen. Det er bussgate og da jeg går ned flytrappen i regnværet er bussen full og kjører avgårde. Folk ser seg om og ser ingen busser i nærheten. Stillhet. Etter noen minutter vinker purser oss tilbake i flyet for ikke å bli for våte. Han sier at de opplevde det samme dagen før hvor det tok over 15 minutter før neste buss kom. Det ser faktisk ut til at BRU kun har en buss som kjører i helgen. Etter 20 minutter kommer bussen tilbake. Siden flighten allerede var forsinket har flere det travelt med å komme seg avgårde. Da skjer noe som jeg aldri har sett før. Bussjåføren skal en tur på toalettet baki flyet. Siden vi allerede har ventet i 20 minutter så er visst noen minutter til helt greit. På den andre siden hadde han sikkert ikke fått så mange pauser som sjåfør for den eneste bussen på flyplassen. Springer til gate for 15:05 til OSL og håper på å klare snakke meg ombord på et tidligere fly. De er overbooket og skal akkurat til å kaste 2 personer av og med Ej kjipo billett er været ikke ustabilt nok til å la meg komme med tidligere fly uansett. Da er det bare komme seg opp på loftet og vente til 20:50.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
London (sikkert for nte gang) | Fjordheim | Reiseforum | 10 | 03-08-2012 17:52 |
En reise til nye marker: EWR-BRU-FIH-FKI-GOM-FKI-FIH-BRU-EWR | jb1 | TripReports | 5 | 24-09-2010 23:41 |
Setereservasjon SK (for nte gang) ved codeshare med SQ. | SudCaravelle | Reiseforum | 11 | 03-12-2009 11:01 |
OSL-BRU-IAD-ORD-LGA-ORD-DTW-ORD-IAD-BRU-OSL | Tommy777 | TripReports | 26 | 09-08-2006 02:15 |
Rydding i kjeller og på loft..... | SK931 | Flyforum | 10 | 26-04-2005 22:04 |