![]() |
|
![]() |
#501 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Seth Miller ( The Wandering Aramean) også. Ingenting på bloggen hans ennå. men han postet fornøyd både på Facebook Live og i etterkant at systemet leverte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Newbie
|
![]()
Sitter på LN-RRE på vei til Tromsø nå, hadde nett helt fra taxi til i lufta med god hastighet. Forsvant på ca 10.000 fot, og var borte i et kvarters tid. Oppe igjen nå, målte 15.6Mbps ned og 0,43 opp på Speedtest. Funket helt ok, litt hakkete men ble ikke britt, da jeg forsøkte videosamtale på Facebook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Noen på forumet som har en oversikt over hvilken fly som fått det nye WIFI som SAS reklamerer for om dagen. Hadde vært fint om noen kunne holde oss orientert om hvilke fly som har vært inne og fått dette montert.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#505 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2012
|
![]() Quote:
A319: OY-KBT A320: OY-KAP, OY-KAR, OY-KAS, OY-KAW A32N: LN-RGL, SE-DOY, SE-DOZ, SE-ROA, SE-ROB, SE-ROD, EI-SIA, EI-SIB, EI-SIC, EI-SID. A321: OY-KBB, OY-KBE, OY-KBF, OY-KBK, OY-KBL B737: LN-RNW, LN-RRA, LN-TUJ B738: LN-RRE, LN-RRF, LN-RRW Osäker: LN-RPJ, LN-RGI, LN-RRJ, LN-RRK. Under installation: SE-ROC. (Med risk för multipla fel...)
![]() |
![]() |
#507 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Reiste med LN RRK fra PMI til OSL i går 26.mai 2018 - den hadde den gamle WIFI systemet som noen av -800 har hatt - veldig dårlig i forhold til det som jeg har hatt i en A 320 Neo. så den har ikke fått det nye.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
一期一会
|
![]()
Er det noen synlig forskjell på skiboksen/utvendig mellom gammel og ny superduper-versjon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Er det satt noen dato (år) for når de vil oppgradere internett, på A330 og A340 flyene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Flyene med gammelt WIFI system skal etter planen ikke oppgraders med nytt system. Gammelt Wifi; LN-RRS, LN-RCZ, LN-RRW, LN-RRK, LN-RCX, LN-RCY, LN-RPM, LN-RRL, LN-RRT, LN-RPO. Sent from my iPad using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Tre av de maskinene skal heller ikke oppgraderes med ny kabin, så tipper det betyr at de skal ut av SAS sin flåte etterhvert.
Er snakk om følgende maskiner: LN-RCX, LN-RCY, LN-RCZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
EBG
|
![]()
fløy med ny wifi på ams - cph i går, fungerte utmerket.
Kjørte ikke noe speedtest, men db.no (mobilversjonen) lastet på 6-7 sekunder, mail syncet fint og whatsapp hadde ikke betydelig forsinkelse før v-haken kom frem om levert beskjed. Det samme kan ikke sies om DY-flighten jeg hadde OSL - AMS søndag kveld. Der var det nett en gang i blant, sånn at 5-6 beskjeder på whatsapp plutselig ankom i puljer med ti minutters mellomrom, osv |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Blir det noe wifi på CRJ og andre wet-lease maskiner eller kun egne?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Dårlig butikk med wifi på EI-SIA.
Hvorfor må man følge en fo enkelte tung oppskrift når andre selskap får det til å poppe opp auromatisk? Om man vil betale, hvorfor må de ha bookingen min? De kan i det minste sørge for å laste inn bookingen til de som er ombord ![]() ![]() ![]() ![]() Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#516 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2012
|
![]()
Uppdaterat(2):
Quote:
/ Peter [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/pic/Stromoren.gif[/img][/url] Last edited by Stromoren; 08-06-2018 at 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har fløyet LNTUJ, fungerte utmerket der også.
![]() |
#519 |
Newbie
|
![]()
LN-RRW har gammel løsning!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Når begynte SAS å begrense antall «gratis» enheter som kunne benytte wifi ombord? Så dette tilfeldigvis nå på påloggingsportalen ombord på OY-KBT... Kom dette samtidig med den nye wifi-løsningen på Airbus’ene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Novair - status om regularitet (2017-tråden) | Someone | Flyforum | 41 | 06-07-2017 22:59 |
SAS snart klar med ny flystrategi | janusk | Flyforum | 71 | 13-10-2011 09:43 |
Panasonic ser 'massiv etterspørsel' etter inflight internet. | LN-MOW | Flyforum | 1 | 12-08-2011 11:12 |
SAS snart klar med flysurf | Farmer | Flyforum | 3 | 05-10-2004 09:21 |