![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Location: Vienna
Posts: 3,636
|
![]()
Det ville sikkert gjort ombyggingen vesentlig mere komplisert og dyrt. Regner med at man vurderte det slik at kostnaden for å oppnå et plant cargodeck var høyere enn nytteverdien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
Location: Oslo
Posts: 1,534
|
![]()
Javel, men er det ikke påkrevet med et plant cargodeck på de ombygde maskinene? Jeg trodde det var et must, både i forbindelse med lasting/lossing, men også p.g.a. balanseringen av flyene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus med ny Beluga basert på A330 | Someone | Flyforum | 35 | 06-02-2021 22:54 |
RAF med 2 X Airbus A330-243MRTT Voyager KC2 på BGO | Piddien | Bilder & foto | 7 | 30-03-2013 16:58 |
ARN Turkish med Airbus A330-300 på ARN | L-1011 | Spotteralerts | 0 | 29-10-2011 12:39 |