![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]() Quote:
Hehehe, Oslo vet du. Byen med alle mulighetene. At kvaliteten på dekkskiftet eller pizzaen er god skal jeg ikke gå nærmere inn på, men om du vil ha det - så får man det. Døgnet rundt. Innlegget mitt var ment å illustrere at det er ikke lett å få folk til å vente i mange timer på noe så viktig som en ombooking i en IRR-situasjon når stort sett alt annet i samfunnet er tilgjengelig via noen tastetrykk på telefonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Er også slik selv: jeg kjøper den billigste billetten og håper at ting går bra når jeg nå til dags reiser. Eurowings, Easyjet, Norwegian, WOW air, Ryanair - en del av de har jeg bestandig sagt jeg heller ville ro med robåt over atlantern, enn å fly med. Når alt kommer til alt flakser prinsippene ut av vinduet; hvis jeg ikke har andre muligheter enn å fly med de (pga xyz 123 blablabla, kan være så mangt, prisforskjell, rutetider, direkteruter etc) så blir de også kjøpt inn. Spørsmålet er da om det i det hele tatt er verdt det for flyselskapene. Klart, om Norwegian klarer å ha døgnåpen kundeservice bør vel SAS også klare å ha det, for om Norwegian har det koster det virkelig ikke mye. På den andre siden har jeg erinnerungen av at Norwegians kundeservice har vært "ekstremt lite hjelpsom", altså er jo det også et kost/nytte aspekt: hvis det er så billig, er det noe kvalitet? Er det da like greit å bare la være? Et annet aspekt er at Norwegian nå er en internasjonal stor aktør med en flåte og flights som overgår SAS til en ganske ekstrem grad. De har baser i ørten land over hele Europa og øker stadig i amerika + snart Argentina / Sør-Amerika. Kan hende at de "må" ha det pga det mye større antallet pax de flyr, og siden de flyr til alle døgnets tider pga forskjellige tidssoner. Eller har Norwegian solgt meg en fake pakke? Føler at de er mye, mye større enn SAS, og at det dermed "lønner seg" for dem å ha det. Ser for meg at callcenteret ikke er Skandinavisk, i stedet et stort samlet et på engelsk. Men om de har et spesielt norsk/skandinavisk callcenter med 24timers coverage(!) skal jeg call myself surprised. Correct me gjerne om jeg tar feil, kan hende Norwegian har klart å selge seg større enn det de er inn til meg ![]()
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 29-07-2018 at 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
一期一会
|
![]() Quote:
![]() ____ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Så vidt jeg vet har de kundesentere litt rundt om. Litt på FBU, noe i Tromsø, i Tallinn er det vel også noen (blant annet nordmenn fra lærlingerordningen) i tillegg til England og sikkert andre steder og.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Free Luigi
|
![]()
Ble ikke det i Tromsø lagt ned for mange år siden? Og er de i Norge 24/7?
![]() |
#27 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Nei, det er fortsatt et kundesenter i Tromsø i drift. Det er ikke i drift 24/7. Det er vel assistanse å få på norsk mellom 06-23 mener jeg å huske. Utenfor det er det engelsktalende agenter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
@Polaris Det er ingen hemmelighet at du brenner for SAS, men å rake ned på Norwegian fordi SK-butikken går dårlig om dagen syntes jeg er helt latterlig. Kanskje SAS kunne trengt denne H24 kundeservicen når de har prestert å kansellere i underkant av 4,5 ganger så mange fly om Norwegian fra OSL i år?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
At SAS ikke har en 24 timers tjeneste er en skandale, spesielt med tanke på at det er avganger døgnet rundt hele året og behovet er der, helt åpenbart.
Når man også ser hvordan det håndteres nå med null hjelp på Facebook, og timeslange køer så skyter man seg så vanvittig i foten. Ikke bra. Er trist å se tidligere arbeidsgiver feile så totalt på dette feltet nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Jeg vet ikke hva det innebærer "å rake ned på Norwegian", men antar du ikke mener at jeg barberer eller kutter gresset til Norwegian, og heller at du mener jeg rakker ned på Norwegian. Kan du quote nøyaktig hvor du mener jeg har rakket ned på dem? Har jo faktisk vært positiv og sagt jeg er positivt overrasket over at de har skandinavisk kundeservice fra 06-23. Du trenger ikke bygge fiktive påstander som jeg ikke har ytret, bare fordi du brenner for Norwegian og blir krenket av kritikk mot dem. Ellers er jeg enig, SAS hadde trengt denne kundeservice-telefonen åpen 24/7. Men nøyaktig hvorfor de ikke har det er jo det som er diskutert ovenfor. Ikke noe raking, rakking eller andre former for gørrkjedelig SK vs DY. diskusjon.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS resultat 2018 og Q4 | Someone | Flyforum | 25 | 29-01-2019 10:41 |
Forhandlinger og streikefare Norsk Flytekniker Organisasjon m.fl. (sommeren 2018) | Discus | Flyforum | 11 | 29-06-2018 07:52 |
SAS Q2 2018 resultat | Someone | Flyforum | 1 | 31-05-2018 07:12 |
Luftstøtte Skogbrannberedskap sommeren 2018 | Radiv | Flyforum | 0 | 27-05-2018 16:54 |
SAS trafikkproblemer sommeren 2018 | Flyforum | 0 | 01-01-1970 01:00 |