![]() |
|
![]() |
#21 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
Posts: 5,650
|
![]()
34 tommer var vel stort sett "industry standard" helt til en eller annen fant på at det skulle bli så billig å fly?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,557
|
![]()
Det er vel lenge siden. 32 var det normale i økonomiklasse, men det var jo gamle seter. Innenriksversjonene var 32 tommer, men ikke ‘lovlig’ å tilby Euroklasse i. Da ble det downgrading compensation og hyl og skrik. Idioti.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Warsaw, Poland
Posts: 5,630
|
![]() Quote:
__________________
Upcoming flights: JUL BRU-ARN SK 32N |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
Location: Alta/Bærums Verk
Posts: 5,357
|
![]()
Det er ikke svar på spørsmålet, men interessant nok hadde SR motsatt fordeling av to- og tresetere i sine MD80 sett ift SK. Kanskje med unntak av de -81 som SK leide inn fra SR i en periode. De hadde vel SR's opprinnelige konfigurering.
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,557
|
![]()
Ja, det var tre klasser. Startour hadde en vintercharter med MD81 Gardermoen-Geneve i mange år som ble operert med F12 C79 Y38 ellernosånt .. F-klassen var superpopulær, det var åpen bar på F og C og GVA klarte aldri å laste nok børst for begge legs. Og på en lørdag ettermiddag var det som regel ikke mulig å få uplift på Gardermoen.
Det var den gang man hadde skikkelig service ombord .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Setekart Wamos 747? | geirs | Småprat | 4 | 11-07-2017 16:31 |
SAS og setekart hos Berg-Hansen | O_K_ | Reiseforum | 1 | 03-12-2013 09:18 |
Setekart Shenzhen Airlines | CCS87 | Reiseforum | 2 | 15-10-2013 10:11 |
Widerøe Setekart? | Øivind | Småprat | 3 | 17-08-2011 13:12 |
Setekart | Spanair | Flyforum | 9 | 03-03-2008 14:48 |