![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Mulig dette har teke av i meste laget, men synd om det forsvinn. Eg har nok ikkje drege inn då sabla mykje samanlikna med andre, men nokre tusenlappar i året utgjer det nok. Så eit evt forbod vil utgjere ein tur eller to mindre i året
![]() Må jo dra med seg alt anna av kick-back og rabattar også, i såfall. Skjøna jo at nokon andre dreg inn pengane eg "får", men rekna med at dei klare å setje seg i gjeld uansett. Har forøvrig betalt alle med kredittkort før EB og cash points funka innanlands igjen, pga and dei andre fordelane med kredittkorta. Kryssa fingrane.
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Nå er det jo ikke Forbrukerrådet som bestemmer dette Og etter de klarte endre så man aldri vet når bensinen er billig lenger, så har jeg mistet det meste av respekten for akkurat dette supperådet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Uten at eg er så sabla opplyst om dette, så vika det jo som ei sak embedsverket klare å lage symbolpolitikk av, for å vise handlekraft. Så då "hjelp" nok dette rådet i denne saka.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bonusforbud i strid med EØS avtalen | Hypern | Flyforum | 40 | 21-03-2013 23:38 |
Ryanair vil tvinge kunder til nytt kredittkort | CFN_001 | Småprat | 1 | 19-09-2011 23:57 |
Finnair vil innføre kredittkort-tilegg | MartinL | Flyforum | 17 | 28-01-2010 09:55 |
Forbrukerrådet advarer mot AB og valutakurs | litt-amatør | Flyforum | 7 | 29-06-2009 12:17 |
Forbrukerrådet ønsker ikke bonusreiser | MD11 | Flyforum | 9 | 19-11-2008 21:53 |